הראשון בישראל

אל תפספסו את העסקה החמה ביותר בשוק הנדל"ן!

אחת העסקאות החמות ביותר בתקופה זו היא השקעה במתחם Student Village למרגלות הטכניון. מתחם Student Village הינו הראשון בישראל עם עירוב שימושי אמיתי של מגורים, עבודה תרבות ופנאי לסטודנטים (נדל"ן).

עסקת הנדל"ן החמה בשוק! (צילום: יח"צ)

אחת העסקאות החמות ביותר אשר בתקופה זו היא השקעה במתחם Student Village למרגלות הטכניון. כעת, נרשא פדרמן עברון, העומדת מאחורי הפרויקט, בליווי חברת שלמה חברה לביטוח ומכלול, מציעה הזדמנות השקעה ייחודית עם הון עצמי מ- ₪141,800 בלבד – וליהנות מצפי תשואה של 4% לא כולל עליית ערך והטבה חד פעמית של 0% ריבית בתנאי תשלום נוחים של 20/80 והתחייבות למפתח בתוך 32 חודשים מהיתר. ״בזכות הקרבה למוקדי השכלה גבוהה רבים – כמו הטכניון ואוניברסיטת חיפה, יותר ויותר משקיעים מבינים את הפוטנציאל אדיר של המתחם היפה בצפון. הרוכשים יקבלו דירה חדשה במגורי הסטודנטים אשר צפוי לייצר הכנסה חודשית פסיבית של כ-2,500 ₪, כך נתוני השכירות מצביעים, ומוסיפים מהחברה : ״מתחם כמו Student Village עוד לא נראה בישראל כולה – מתחם עירוב השימושים הראשון שיקום במדינה אשר יהיה פעיל 24/7 ובחיבור ישיר לטכניון באמצעות גשר הולכי רגל״. גם העירייה מעתיקה את משכנה וכן התחייבה לפיתוח סביבתי ברמה גבוהה.

לפרטים נוספים- הקליקו כאן

דווקא עכשיו משקיעים בישראל

כפי שכבר ציינו, מתחם Student Village הינו הראשון בישראל עם עירוב שימושי אמיתי של מגורים, עבודה תרבות ופנאי. המתחם מציע דירות מיוחדות להשקעה הן מבחינת מיקום והן מבחינת האפשרויות של הסטודנט ללמוד, להתגורר ולעבוד במתחם אחד. דירות סטודיו עם מרפסת מפנקת לאירוח, בנוסף למפרט טכני עשיר במיוחד. ״מדובר בדירות מושלמות עבור סטודנטים – בגודל המושלם, עם המפרט המושלם ובמיקום המושלם – בכניסה הצפון מערבית לעיר נשר, בצמוד לצומת הצ׳ק פוסט ובלב המטרופולין של חיפה, אזור המאופיין באמצעי נגישות מתקדמים כמו תחנת הרכבלית חיפה אשר תחובר למתחם. בנוסף, בסמוך למתחם (כביש דורי) קיימת תחנה המקשרת בין מרכזית המפרץ, הטכניון ואוניברסיטת חיפה. נגישות ישירה לתחנת המטרונית אשר עתידה לפעול 24/7. בקרבה לתחנת הרכבת וכל התחבורה הציבורית לב המפרץ.

לפרטים נוספים- הקליקו כאן

מעבר לכך, הסטודנטים במתחם יהנו מגשרים עם זכות מעבר ציבורית אשר יאפשרו להם גישה נוחה במיוחד: גשר אחד יוביל ישירות לטכניון והשני לתחנת הרכבלית שתאפשר נסיעה של 3 דקות לטכניון ולאוניברסיטת חיפה. כל 15 שניות מגיעה רכבלית ובה אפשרות ל- 10 נוסעים ועד 1,500 נוסעים בו זמנית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר