השף מגיע אליכם הביתה

אירועי השף הפרטי של 'וול דאן' בכשרות המהודרת באירוע הבא שלכם

השף אוראל בראל יצא למיזם ביחד עם הבעלים של המותג 'וול-דאן' ומסעדת אנטריקוט, שמעון אסרף. המיזם יצא לדרך לאור ביקוש רב של לקוחות שנחשפו למתכונים הייחודים שמציג השף בראל מידי שבוע. מתכונים לשבת לחג לאירוע או לסתם יום שבא לכם לפנק את עצמכם (אוכל)

אירועי השף הפרטי של 'וול דאן' בכשרות המהודרת באירוע הבא שלכם (צילום: וול דאן)

בשורה לחובבי הבשר האיכותי שף פרטי אצלכם בבית: מהיום אתכם יכולים להזמין את השף הפרטי של 'וול-דאן' השף אוראל בראל, לאירוע הבא שלכם. המוצרים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית בתוספת הידור של חלק בית יוסף בפיקוחו של הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א. כל המוצרים האיכותיים ונתחי הבשר לאירוע שלכם יבושלו ויוכנו במטבח של מסעדת אנרטיקוט החדשה על ידי השף אוראל בראל, בפיקוח של משגיח צמוד המלווה את כל התהליך.

השף אוראל בראל יצא למיזם ביחד עם הבעלים של המותג 'וול-דאן' ומסעדת אנטריקוט, שמעון אסרף. המיזם יצא לדרך לאור ביקוש רב של לקוחות שנחשפו למתכונים הייחודים שמציג השף בראל מידי שבוע. מתכונים לשבת לחג לאירוע או לסתם יום שבא לכם לפנק את עצמכם.

ארוחת השף כוללת תפריט עשיר במיוחד. מבחר ענק של סלטים ומנות פתיחה בחגיגה של טעמים. נתחי משר עסיסיים ומובחרים ביותר, הנצלים היטב על המנגל. את ההכנות לקראת האירוע עושה השף במטבח מסעדת אנטריקוט ומשלים אותה באירוע שלכם. כך שאתם מקבלים את האוכל טרי עסיסי ומלא בטעמים. הכול כמובן בכשרות המהודרת ביותר ובאיכות הגבוהה של מותג 'וול-דאן' ומסעדת אנטריקוט.

להזמנת אירוע השף הפרטי חייגו: אוראל : 055-6614353

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר