"כוחות הביטחון סגרו חשבון פתוח"

מפקד אוגדת עזה, תא"ל תמיר ידעי, סיפר על חיסול חוטפי ורוצחי 3 הנערים: "הם התחבאו בתוך סליק בקומה תחתית. בשלב מסויים הם יצאו החוצה ופתחו בירי על כוחותינו" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
דובר צה"ל תא"ל מוטי אלמוז (צילום: פלאש 90)

חיסול הרוצחים: מפקד אוגדת עזה, תא"ל תמיר ידעי, סיפר הבוקר (שלישי) כי המרדף אחרי רוצחי שלושת הנערים, שאותרו וחוסלו הלילה, נמשך החל מליל החטיפה.

ידעי סיפר על חיסול השניים: "סיימנו מרדף בן שלושה חודשים - בלילה כבר הגיע המידע, ולפנות בוקר התחלנו לסגור על הבית בנוהל 'סיר לחץ'. כאשר כדור פגע בקיר הבית, הם יצאו מהמסתור ודרך החור בקיר ירו על הימ"מ, והם נורו ונהרגו".

לדבריו, "החל מאחת לפנות בוקר הגענו למקום בו הסתתרו שני המחבלים ובנוסף לחיסולם של הרוצחים אנחנו ממשיכים במעצרים ובפגיעה בעוד משתפי פעולה".

ידעי הוסיף, "השניים התחבאו בתוך סליק בקומה תחתית. בשלב מסוים הם יצאו החוצה, פותחים בירי והכוחות שלנו משיבים באש. הראשון נהרג מירי אנשי הימ"מ והשני מהפעילות הנוספת".

צפו: רגע מעצר מתכנן פיגוע החטיפה

גם דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, הגיב בדף הפייסבוק שלו לחיסול המחבלים. "כוחות הביטחון של מדינת ישראל סגרו הבוקר חשבון פתוח" כתב אלמוז.

דובר צה"ל הוסיף: "בפתח השנה החדשה, כלתה קללה נוספת והובהר שוב, אם אי פעם היה ספק, שנרדוף את הטרור עד אשר יחוסל. בוקר טוב יותר למשפחות שער, פרנקל ויפרח. בוקר טוב".

הבוקר הותר לפרסום כי לאחר פעילות מודיעינית מאומצת, איתר השב"כ את מקום הימצאם של שני חוטפי ורוצחי הנערים.

בפעילות משותפת של השב"כ, הימ"מ וצה"ל, פשטו כוחות גדולים על מקום המסתור, ובמהלך הניסיון להביא למעצרם של השניים, התפתחו במקום חילופי אש, במהלכו נפגעו שני המחבלים. בשב"כ מעריכים כי השניים חוסלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר