שונאים - ומשקרים

רויטרס ו´פוטושופ´ מציגים: "פעילי השלום" ללא סכינים

העובדות לא יבלבלו אותם: אחרי שבמלחמת לבנון השנייה נחשפה סוכנות הידיעות ´רויטרס´ במערומיה, כשהתגלה כי תמונות שהפיצה - נערכו באופן מגמתי בתוכנת ´פוטושופ´, נתפסת כעת שוב רויטרס בקלונה: גם תמונות לוחמי השייטת המדממים נערכו, סכיניהם השלופות של "פעילי השלום" נמחקו (צבא וביטחון)

יוסי וייס | כיכר השבת |
החייל המדמם נגרר, 'פעילי השלום' בידיים חשופות. התמונה לאחר שעברה עיבוד של סוכנות 'רויטרס'

אחרי שראש ממשלת טורקיה ארדואן זעם על פרסום תמונות לוחמי השייטת כשהם זבי דם, דקורים ונחטפים לתוך הספינה, וטען כי התמונות מסייעות לישראל, היה מסתבר מי ששמע את נאקתו, ובא לעזרתו.

המדובר כמובן בתמונות המזעזעות, שלצד ההשפלה שהיוו לצה"ל, נוכח תמונות לוחמי הקומנדו שלו נגררים באופן שכזה, הם גם סייעו באופן ניכר להסברה הישראלית, זו המנסה שוב ושוב להסביר, כי הלוחמים שהיו מצוידים ברובי צבע, היו בסכנת חיים אמיתית, נוכח סכיניהם השלופות של "פעילי השלום" שננעצו בגופם ב"אכזריות הומינטרית".

מי שנחלץ לצמצם את הנזק להסברה הטורקית, הייתה סוכנות רויטרס. בתמונות שפרסמה הסוכנות, "הועלמו" הסכינים השלופות שבידי אותם פעילים הומניטרים, כך שנותרו רק תמונת החייל לבד - ללא הסכין המרשיע...

מי חשף את הסיפור? אותו אתר (littlegreenfootballs.com) שחשף את מעללי רויטרס במלחמת לבנון השנייה, ועל כך כבר נאמר "מצווה גוררת מצווה".

החייל המדמם נגרר, 'פעילי השלום' בידיים חשופות. התמונה לאחר שעברה עיבוד של סוכנות 'רויטרס'
התמונה המקורית, הסכין בידי "פעיל השלום" בצד ימין
שוב, התמונה הערוכה ללא הסכין
התמונה המקורית - הסכין בצד ימין
התמונה המקורית: הסכין ליד החייל
התמונה הערוכה: סכין לבד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר