שר הביטחון הודיע

זה הג'וב הנחשק שקיבל השר הקרוב לנתניהו - שהתפטר

לפני כחצי שנה הודיע הפוליטיקאי הבכיר יובל שטייניץ, כי אחרי 23 שנים בפוליטיקה, הוא החליט לפרוש מהעשייה הציבורית | היום פורסם הג'וב הנחשק שיקבל (חדשות בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יובל שטייניץ (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שר הביטחון יואב גלנט הודיע היום (שני), כי החליט למנות את השר וחבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד - ד"ר יובל שטייניץ ליושב ראש 'רפאל'.

שטייניץ יחליף בתפקידו את היו"ר היוצא עוזי לנדאו, המסיים קדנציה של שש שנים בתפקיד. המינוי יכנס לתוקף לאחר אישור הועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות.

שטייניץ (64), כיהן כחבר כנסת וכשר בממשלות ישראל במשך 23 שנים, ומילא שורת תפקידים בכירים, ביניהם: שר האוצר, שר למודיעין ואסטרטגיה ושר האנרגיה. שטייניץ כיהן כחבר בקבינט המדיני ביטחוני במשך 12 שנים ובמשך שמונה שנים היה השר האחראי על הוועדה לאנרגיה אטומית. בכנסת כיהן, בין השאר, כיו״ר ועדת החוץ והביטחון, כיו״ר ועדת המשנה למודיעין וכיו״ר ועדת המשנה לתפיסת הביטחון ובניין הכוח של צה״ל.

שר הביטחון גלנט הודה ליו"ר היוצא עוזי לנדאו, על פועלו למען קידום ופיתוח מערכות הלחימה המתקדמות ותרומתו לביטחון מדינת ישראל.

כזכור, עם היציאה למערכת הבחירות, הודיע במפתיע חבר הכנסת שטייניץ, לידידו ומקורבו - יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כי החליט לא להתמודד בבחירות הקרובות.

בהודעה שכתב שטייניץ, הוא הודה לידידו הקרוב נתניהו; "לפני זמן קצר הודעתי ליו"ר הליכוד נתניהו, על החלטתי שלא להתמודד בבחירות הקרובות. לאחר 23 שנים כחבר כנסת - שבמהלכן זכיתי לכהן בתור שר האוצר, שר המודיעין, שר האנרגיה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון - הרגשתי שמגיע לי ולמשפחתי לנשום קצת אוויר נקי".

"אני גאה", הוסיף שטייניץ, "בהישגים שהשגתי במסגרת תפקידיי השונים, בכלכלה, במדינאות ובביטחון. חלקם בעלי משמעות היסטורית, כגון: חשיפת תוכנית הגרעין הסורית; המצאת התקציב הדו שנתי הראשון מסוגו בעולם; הכנסתה של ישראל ל-OECD ; חילוצה של הכלכלה מהמשבר הגלובלי 2009-2012; ומתווה הגז והפיכתה של ישראל למעצמת אנרגיה".

"אני מודה לחברי הליכוד, ולכל עם ישראל, על הזכות הנדירה שנפלה בחלקי לשרת את המולדת ולהשפיע בנושאים הנוגעים לקיומה ולשגשוגה של המדינה".

לסיום, כתב שטייניץ, "אני מעמיד את עצמי לרשות חבריי בליכוד במערכת הבחירות, בתקווה שהתוצאות תשמנה סוף לכאוס הפוליטי, ותאפשרנה את הקמתה של ממשלה לאומית ואיכותית בהובלת נתניהו והליכוד".

יצוין, כי לפני כשנה, מונתה רעייתו להיות שופט בבית המשפט העליון, בתמיכת אנשי הימין בקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר