סערת פינוי הכרם

מפקד מג"ב נגד בן גביר: "לוחמים לא יהפכו לשק של חבטות"

שעות אחרי פינוי הכרמים בגוש שילה, שגרר עימות בין שוטרים ובין חברת הכנסת מהימין ולאחריו גינוי של בן גביר, עקץ מפקד מג"ב את השר (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, התייחס היום (רביעי) לאירועים האחרונים בגזרת שילה ומעבר שועפאט, במסגרת נאומו בטקס השבעת גדוד הלוחמים בהכשרה, ועקץ במרומז את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

"לא אאפשר לאף אחד להפוך את לוחמי משמר הגבול לשק החבטות ולנהל שיח פוגעני העלול לפגוע במענה המבצעי והמקצועי שלוחמי החיל נדרשים לו כבר שבעה עשורים בהגנה ובשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל", אמר מפקד מג"ב. "נמשיך לפעול בממלכתיות, בנחישות ורגישות בהתאם לערכי החיל."

עוד אמר: "מעל במה זו אני שב ומדגיש כי לוחמי משמר הגבול עומדים כחומה בצורה בהגנה על אזרחי מדינת ישראל- ביהודה ושומרון, בירושלים, במעברי עוטף ירושלים ובכל רחבי הארץ.

אירועים חריגים, כפי שאירעו הבוקר במעבר שועאפט ובגזרת שילה הסמוכה לירושלים, יתוחקרו ויטופלו, במקומות שנגלה כי כשלנו אדרוש אחריות וטיפול נוקשה. הבוקר הנחתי להשעות מפעילות מבצעית ארבעה לוחמים אשר היו מעורבים באירועי אלימות חריגים שאינם בהתאם לרוח החיל".

הדברים מגיעים לאחר שבן גביר הגיב היום לפינוי הכרם שעורר סערה, בין היתר בשל הטענות של חברת כנסת ממפלגתו שסיפרה כי ספגה תקיפה חמורה מאחד מהשוטרים שהקיפו אותה.

השר בן גביר אמר כי "לא לנער הזה פיללנו. הצטרפנו לממשלה על בסיס התחייבות שזאת תהיה ממשלת ימין מלא מלא. ממשלה כזו לא אמורה לא לפנות את חאן אל אחמר בגלל שיקולים מדיניים או לא לגעת בבניינים במזרח ירושלים. ממשלת ימין מלא מלא לא יכולה להיות ממשלה שגיבורה רק על יהודים".

גם הח"כית, לימור סון הר מלך אמרה: "המדיניות הזו לא יכולה להימשך".

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב לבן גביר: "אין לך איזו מילת ביקורת על היועמ"שית של המשטרה איילת אליישר, ששולטת בפועל במשטרה ומכתיבה את האיפה ואיפה? שום מילה לגבי בג"צ שמכתיב את מדיניות האיפה והאיפה ביוש ושאר הארץ?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר