"ימין מלא מלא"

ארגוני הטרור שיגרו רקטה מהרצועה, ישראל לא הגיבה

מדיניות ההכלה: עם צאת השבת שוגרה רקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, הרקטה נפלה בשטח פתוח ולא נגרם נזק • ישראל בחרה שלא להגיב לשיגור • מדובר בפעם השניה, מאז הקמת ממשלת נתניהו השישית, שישראל מכילה שיגור מהרצועה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
יירוט 'כיפת ברזל'. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ישראל עוברת למדיניות ההכלה? בבוקר שאחרי שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, צה"ל לא הגיב הלילה בתקיפה ברצועת עזה, וזה בהנחיית הדרג המדיני.

שר המשפטים לשעבר, ח"כ גדעון סער, תקף את ההחלטה ואמר: "מדיניות העדר התגובה של הממשלה בדרום ובצפון משדרת חולשה. הכלת פיגועים וירי רקטות לא תביא לשקט אלא להתדרדרות ביטחונית".

כזכור, התרעת 'צבע אדום' הופעלה אמש, דקות לאחר צאת השבת, באיזור עוטף עזה. ההתרעה הופעלה בעקבות שיגור רקטה לישראל מהרצועה.

הרקטה התפוצצה בסמוך לגדר עם עזה, ולא ידוע על נפגעים בגוף או על נזק כלשהו. מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה שנפל בשטח פתוח. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות".

יצוין כי מדובר בפעם השניה מאז ממשלת נתניהו השישית, ממשלה בה השותף הבכיר בה הוא השר ליבטחון לאומי איתמר בן גביר, שישראל נמנעת מלהגיב לירי מהרצועה.

בעבר התבטא בן גביר בתגובה לשיגור מהרצועה: "הגיע הזמן לגבות תג מחיר כבד מעזה - על כל טיל, בין על הדרום, בין על השרון, יש לחסל 30 מחבלים, לשטח את עזה, ולשוב לגוש קטיף".

בהזדמנות אחרת הגיב בן גביר: "שוב ירי לדרום. שוב ילדי עוטף עזה חיים בפחד במקום להנות כמו כל ילדי ישראל. שוב חמאס קובע לנו את סדר היום - ושוב, ממשלת ישראל עם תגובה מגומגמת וחלשה. הגיע הזמן לעצור את הטירוף הזה: לסכל את בכירי החמאס, ולהגיב במאות טילים שלנו. תנו לצה"ל לכסח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר