רגיעה רועשת

אין לימודים בדרום; נתניהו ביטל ביקור מדיני באירופה

במהלך הלילה תקף חיל האוויר יעדים ברצועת עזה, לאחר ששתי רקטות נורו לעבר העיר באר-שבע. בנס לא היו נפגעים. ראשי הרשויות נחרצים: "לא נאפשר לימודים תחת אש". מערכות החינוך בבאר-שבע, אשדוד, קרית מלאכי, קרית גת ואשקלון הושבתו אך דווקא בנתיבות, שם התקיימו לימודים, נורתה הבוקר רקטה (חדשות)

שמעון הורביץ | כיכר השבת |
חייל באזור נפילת רקטה בבאר-שבע (צילום: פלאש90) (פלאש 90)

הרגיעה נותרה על הנייר: שתי רקטות קסאם שנורו אתמול בערב לעבר העיר באר-שבע החזירו את צה"ל לשגרת התקיפות בעזה המאפיינת את השבוע האחרון. אחת הרקטות יורטה על-ידי מערכת "כיפת ברזל" והשנייה שנפלה בשטח פתוח סמוך לעיר גרמה למספר נפגעי חרדה.

ראשי הרשויות בדרום הגיבו בזעם להמשך הירי והחליטו להשבית שוב את הלימודים בעריהם, לאחר שאתמול שבו התלמידים לספסל הלימודים בתום כמעט שבוע של "חופש" שנכפה עליהם. ראשי הערים זועמים: "לא נאפשר לימודים תחת אש, גם לא תחת ירי של רקטות בודדות".

הערים בהם לא יתקיימו לימודים היום הן: אשקלון, אשדוד, באר-שבע, קרית גת, קרית מלאכי ויישובים נוספים. דווקא בנתיבות, שם הוחלט כי הלימודים היום יתקיימו כסדרם, התפוצצה הבוקר רקטה.

בשל המצב הבטחוני הרגיש, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל ביקור מדיני מתוכנן בצרפת ובספרד. בביקור היה אמור ראש הממשלה לעסוק עם עמיתיו האירופיים בסוגיית הגרעין האיראני.

חייל באזור נפילת רקטה בבאר-שבע (צילום: פלאש90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר