
תיעוד מתקיפות עמדות השיגור| צילום: צילום: דובר צה"ל
צה"ל תקף והשמיד במהלך הלילה (רביעי) ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה.
עמדות השיגור שהושמדו, הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.
עמדות השיגור היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל, ועל כן היוו איום מיידי.








0 תגובות