אליעזר הופמן ו'נרננה' מלווים בנבל - "מלך"ביצוע לייב ללחנו של פינקי וובער, "מלך עליון" מהאלבום של הזמר אהרלה סמט. מקהלת "נרננה" והקלידן לייזר הופמן שמשמש כסולן בקולו המרגש והמלטף, ובלווי צלילי נבל של ליאור עוזיאל (קליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | ז' בתמוז | 20.06.187תגובות10100:00/4:06מקהלת נרננהפינקי וובראהרל'ה סאמטליאור עוזיאלאליעזר הופמןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (17%)לא (83%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה3חוץ מהמעברים לא שומעים כמעט את הפריטות מבאס...אימוגים לתגובהשירי21.06.18 דיווחתגובה2אי.אי.אי. אין על הנגינה של ר לייזר הופמן שילוב מנצחאימוגים לתגובהמשה20.06.18 דיווחתגובה1אין אליך לייזר אתה תותחאימוגים לתגובהמשה01.07.18 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26אלעזר ביטון בסינגל בכורה קצבי: "דע"יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות