אחיה אשר כהן אלורו בסינגל קליפ חדש •צפו

הפסנתרן והיוצר המוכשר אחיה אשר כהן אלורו בסינגל קליפ חדש בו הוא מארח את הזמר זוכה 'כוכב נולד' ישראל בר-און. אחיה אחראי כרגיל ללחן ולעיבוד המעניין (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: נתי אלבר)

אחיה אשר כהן אלורו נחשב לאחד המוסיקאים המסקרנים בשנים האחרונות שצמח מתוך הצבור החרדי. הוא הצליח להגיע גם למקומות רחוקים במיוחד כמו פס קול של הבמאי ספייק לי באחד מסרטיו האחרונים. לאחר שפגש את הבמאי במפגש של מלחינים יוצאי דופן מכל העולם אליה אחיה נשלח מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

כפסנתרן אחיה מלווה אמנים בולטים בארץ ובעולם נמצאים; עמיר בניון, אברהם פריד, יהורם גאון ואחרים.

לאחר הצלחת הסינגל 'יוסף ניגון' שיצא לפני שנתיים אחיה משחרר סינגל חדש 'בגדי ישע' מתוך אלבום הבכורה שבדרך. הלחן נכתב לראשונה כשאחיה בגיל ,13 ולאחר 19 שנים נשלף מהמגרה ועובד מחדש עם מלותיו של ישעיהו הנביא. בסינגל זה מצפה לנו הפתעה כפולה. הפעם, לראשונה, נוכל לשמוע גם את קולו ושירתו של אחיה, והפתעה נוספת. ישראל בר-און שמוכר לנו מהזכיה בכוכב נולד - שר בדואט עם אחיה את 'בגדי ישע.'

הפגישה בין ישראל לאחיה נוצרה מתוך הפקה למופע מוסיקלי שאחיה עשה לחברו הסקסופוניסט דור אסרף, וישראל היה אמן אורח ומשם סיכמו בניהם לעשות משהו בהמשך.

מאחורי אחיה עומדים מספר רב של פרויקטים ושיתופי-פעולה. "פרשנות למוסיקה יהודית," ביצוע לייב בפסנתר של ניגונים ידועים באינטרפטציה אישית. ניגוני הרב יצחק גינזבורג בלייב, מופע בפסטיבל הפסנתר ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר