צפו בתיעוד

ילדה בת 11.5 כתבה, ריבו הלחין - וריגש את בריכת הסולטן

את השיר להביע אהבה ששר ישי ריבו מול קהל של 7000 אנשים בבריכת הסולטן לא הוא כתב, בשונה משאר השירים שהוא שר במהלך ההופעה. רגעים לפני שהאורות על הבמה כבו והשאירו אותו תחת קרן אור יחידה ונוגה, פתח ריבו בסיפור קצר ומרגש על הילדה בת ה-11.5 שכתבה את המילים המיוחדות והנוגעות הללו ועל הדרך בה הגיע אליו השיר המרגש הזה (סינגלים)

(צילום: זאפה TV)

את השיר להביע אהבה כתבה דניאלי זוננפלד ע"ה לאמא שלה כשהייתה בת 11.5 בלבד. דניאלי שכל חייה התנדבה עבור האחר, במעונות לנוער בסיכון כשבעיניה לכל אחד ואחת מהם היה סיכוי לצאת משם ולגדול בצורה בריאה וטובה, ומשם למחלקות הילדים בבית החולים שניידר, שם עודדה ותמכה בגיבורים הקטנים שהתמודדו עם המחלה הנוראית.

דניאלי שכאבה את כאבם של הילדים בהם טיפלה פיתחה בליבה החם חלום להיות רופאה, כזו שתתן את כל כולה למטופלים שלה. את המקצועיות הרפואית, את הלב החם והחיוך המעודד שיפעל לא פחות על מצב רוחם של הגיבורים הקטנים.

שיריה של דניאלי אוגדו לספר מרגש האוצר בתוכו זכרונות, מכתבים, שירים וציורים של הילדה המוכשרת והמיוחדת שתאונה קשה בלילה המר של תענית אסתר תשע"ה לקחה מאיתנו.

משפחתה של דניאלי הקימה קרן צדקה המסייעת ומפתחת עשרות תחומי פעילות ועשייה במרחב הציבורי הישראלי והיהודי בארץ ובעולם, כשאחד המיזמים החשובים הוא "פרס דניאלי לרפואה עם לב" פרס כספי שיוענק לרופא המשפחה שיקבל את מספר ההמלצות הגבוה ביותר ממטופלים שקיבלו ממנו מעבר למקצועיות את ליבו החם והרחמן.

בכל שבוע מעניקה הקרן סוף שבוע זוגי לאחד מהממליצים, כי לתת זה לקבל, ולקבל זה בשביל לתת.

להמלצה על רופא/ת המשפחה שלך לחץ כאן >>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר