בן קליין בסינגל קאבר חדש: "לך"הזמר והיוצר בן קליין מארה"ב בסינגל חדש למילים "לך השם הגדולה" אותם הוא הלביש ועיבד בעצמו על לחן לועזי ישן של ריי פלאק ובהשראתם של צ'ט אטקינס ומרק נופלר (סינגלים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | כ"ה בחשוון | 12.11.201תגובות10100:00/3:53בן קלייןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה1שיר ממש יפה!!!!!!!!!!!!אימוגים לתגובהרבקה12.11.20 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות