אהרל'ה סמט בסינגל חדש לאלול: 'עשה עמנו'הפרויקט המוזיקלי החדשני 'טנקיו השם' משיק סינגל חדש לקראת חודש אלול בשם 'עשה עמנו' בביצועו של הזמר החסידי אהרל'ה סמט. המילים לקוחות מתפילת 'אבינו מלכנו', הלחן של האחים בלומשטיין ועל העיבוד המוסיקלי אלי קליין ואיצי ברי.יטיאיר טוקרכיכר השבת | ד' באלול | 12.08.213תגובות10100:00/3:07אלי קליין ואיצי בריאהרל'ה סמטהאחים בלומשטייןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה3קליין ברי על העיבוד המושלם אין עליהםאימוגים לתגובה-12.08.21 דיווחתגובה2יאוו אהבתי של החיים את השיר הזהאימוגים לתגובהללא שם12.08.21 דיווחתגובה1ככה זוכים לראש השנה בכל הטהרה הזאת אשריכםאימוגים לתגובהמענדי12.08.21 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26הרב שלמה טויסיג מארח: "הלהיטים של ר' שלמה"יאיר טוקר|07.06.26זבולון נתנוב בקליפ AI מרהיב חדש: "אוויר מבורך"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות