להקת 'פיי דליד' מבצעים קרליבך: "ושמרו"האחים וולקר הלא הם להקת "פיי דליד" בביצוע הרמוני מרגש לשירו של ר' שלמה קרליבך "ושמרו" לקראת היארצייט שיחול ביום שישי (סינגלים וקליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | י"ד בחשוון | 20.10.211תגובות10100:00/2:56הרב שלמה קרליבךפיי דלידהאחים וולקרהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:ר' איצי אקרמן בסינגל חדש: "אתה מיוחד"יאיר טוקר|10.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה1הניגון מוכר יותר במילים "ממקומך" וכך הוא הקליט את זה. אבל לא משנה, אותם רגש ונשמה במנגינה.אימוגים לתגובהנעמי20.10.21 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות