"חרם הזמרים" בפריים-טיים

צפו בתחקיר ערוץ 2: כך מתנהל המאבק נגד הזמרים החסידיים

הזמרים חיים ישראל, יעקב שוואקי וציון גולן - במרכז תחקיר ששודר אתמול בתוכנית "360" בערוץ 2, העוסק במלחמה שמתנהלת נגדם ● מנחם טוקר: "מי שעשה את החרם איבד קהל חרדי ענק שחובב את המוזיקה, ורוצה את ההופעות" ● איך הגיבו בסביבת הרב אמנון יצחק לתחקיר? (בכיכר)

כתב "כיכר השבת" | כיכר השבת |

(צפו בתחקיר ערוץ 2, באדיבות אתר "רשת". הריצו לשניה ה-20)

חיים ישראל, יעקב שוואקי וציון גולן עומדים במרכז תחקיר ששודר אתמול בתוכנית "360" בערוץ 2, העוסק במלחמה שמתנהלת נגדם בשנים האחרונות.

"ציון גולן, זה רשע מרושע", נשמע הרב אמנון יצחק אומר במהלך הרצאה. "הוא עושה לי שפיכות דמים, זה ממש כך", מגיב גולן.

מנחם טוקר, השדר הוותיק, טוען כי בפני הרבנים החתומים על החרם מציגים מצג שווא. "מספרים להם דברים לא נכונים, ואז יש חתימה וחותמים", הוא מספר.

ארז יחיאל, שביקש להשתחרר מן החרם, נאלץ לספוג מלקות כדי להפוך לזמר כשר.

במרכז הכתבה ניצבת גם דמותו של הרב מרדכי בלוי, יו"ר משמרת הקודש והחינוך. "פגשתי אותו אתמול בחתונה, באירועים, הוא מדבר איתי, הוא חבר טוב שלי", מספר המפיק דוד פדידה.

העיתונאית לינוי בר גפן מתארת את השיטה. בין היתר, מתנהלת מלחמה נגד הכוונה למכור אלבומים ברשתות השיווק החרדיות.

"לא נאשר יותר את שוואקי, חד משמעית", אומר הרב בלוי בראיון ל-360. "צריך להיות טמבל כדי לא לדעת שהמופעים הללו לא מתועדים. בסופו של דבר, לא יוכלו לצעוק ´חי וקיים´, לא מקבלים אותנו".

טוקר: "הכישלון הגדול זה בעומק. הוא אסר ואסר, ואיבד את הקהל הענק הזה ששוחר מוזיקה וזמרים. עשרות אלפי חרדים רוצים את המופעים הללו ואותם הוא איבד לגמרי".

בסביבתו של הרב אמנון יצחק טענו כי לא ניתנה להם זכות התגובה בצורה ראוייה. באתר "שופר" התפרסמו מכתבי התראה לכמה מהדמויות שהתראיינו לכתבה. כל אחד מהם מתבקש להתנצל ולשלם 200,000 שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר