גברים לומדים סיעוד במבחר

בניגוד לפרסומים הטוענים כי עד כה לא הוצע מסלול לימודי סיעוד לגברים במגזר החרדי - במכללת מבחר נפתחת ההרשמה למחזור השלישי בלימודי סיעוד • לפרטים (לימודים)

טקס סיום במכללת מבחר (צילום: ארכיון)

מסלול לימודי סיעוד במכללת מבחר פותח, בימים אלו, את ההרשמה למחזור השלישי. המחזור הראשון סיים שנת לימודים בהצלחה והמחזור השני, שהתמלא עד אפס מקום, מתחיל את לימודיו מיד לאחר תקופת החגים הבעל"ט.

תלמידי המחזור הראשון מסכמים שנת לימודים מוצלחת ואומרים כי "אנחנו נמצאים בתוך תקופת לימודים מרתקת וזוכים לרכוש מקצוע שיש בו שליחות ועשיית חסד מצד אחד ותגמול הולם מצד שני".

התלמידים, מדווחים על לימודים מרתקים על פלא הבריאה – גוף האדם ועל האפשרויות הרבות להגשת עזרה וסיוע לחולים באמצעות טכנולוגיות חדישות, שעולם הרפואה המתקדם עושה בהם שימוש להצלת חיים ושיפור איכות החיים.

לימודי הסיעוד במכללת מבחר מתקיימים בשיתוף פעולה מלא של מרכזים רפואיים מובילים כדוגמת "מעיני הישועה" ו"איכילוב" – בהם מקיימים התלמידים את פרק העבודה המעשית ומכירים מקרוב את פעילות המחלקות הרפואיות השונות, מתוך מטרה לבחור את המשך דרכם המקצועית, בהשתלבות במחלקות ספציפיות עם סיום הלימודים.

התואר אותו מקבלים התלמידים הוא תואר BSN של המכללה האקדמית תל אביב יפו והוא זוכה להכרה מלאה בכל המרכזים הרפואיים בישראל. בהנהלת מכללת מבחר רואים חשיבות רבה בהכשרת כח אדם לעבודה בתחום הסיעוד מכמה היבטים, אומר הרב מאיר יעקובוביץ' מנכ"ל מבחר "אני שמח שיש לנו כבר שתי מחזורים של גברים בתחום הסיעוד וההרשמה למחזור השלישי נפתחת, הכשרת אנשי מקצוע שעוסקים יום וליל בעשיית חסד והגשת עזרה היא תמצית העשייה שלנו פה במבחר.

בנוסף, שוק התעסוקה בישראל משווע לאנשי מקצוע אקדמיים בתחום הסיעוד ואין לי ספק שבוגרי מבחר יהנו ממשכורות מכובדות בגובה של כ-10,000 ₪ לחודש, עם כניסתם לעבודה". תלמידי הסיעוד במכללת מבחר נהנים משלל מלגות לימודים ומלגות קיום, עד לגובה של 1500 ₪ לחודש, לאורך כל שנות הלימודים. המלגות מתקבלות באמצעות גופים שונים ששמו להם למטרה לתמוך בהשתלבות גברים בענף הסיעוד בישראל – היות וקיים מחסור חמור בכח אדם גברי בתחום.

להרשמה פנו עוד היום למכללת מבחר 03-5785030

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר