הדיגיטל והטכנולוגיה פותחים לך שער כניסה לתעסוקה בעולם הרפואה

ביוזמת 'מרכז כיוון' יתקיים ערב מקצועי מרתק בנושא דיגיטל וטכנולוגיות רפואיות ויפתח צוהר למקצוע הסיעוד שהפך לאחד המקצועות המשתלמים בתחום (לימודים)

כיכר בשיתוף כיוון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אין דבר שלא משתנה בעידן החדש. ההתפתחות הטכנולוגית הופכת כל תחום לנגיש יותר, משוכלל יותר, ובכלל- מתקדם יותר. גם עולם הרפואה לא נשאר מאחור, ויודעי דבר יודעים לספר כי ההתפתחות הגדולה עוד לפנינו: עידן שבו הטכנולוגיה לא רק תהיה כלי עזר לאנשי הרפואה, אלא אף תחליף אותם, אינו רחוק. מהו מקומם של אנשי הרפואה במגמה כזו? האם נדרשים שינויים? אילו כלים יש לרכוש וכמה רחוק ניתן ללכת?

לנתנאל פוקסברומר, בוגר הפקולטה לרפואה, אח בכיר ומרצה לסיעוד במכון לב, יש הרבה מה לומר על הסוגיות הללו. בערב ייחודי שיכלול הרצאה מקצועית ומרתקת הוא ישוחח על תרומתן של הטכנולוגיות הרפואיות למערכות הבריאות, ויחשוף את אחד המקצועות המבוקשים במשק: סיעוד. בבתי החולים קיים ביקוש רב לאחים בוגרי מסלול סיעוד, והם מגויסים כבר במהלך הלימודים.

את הערב הזה, שיתקיים ביום חמישי השבוע (י"ח שבט, 13.2) מפיק מרכז 'כיוון' במטרה לחשוף את אחת מהזדמנויות התעסוקה המשתלמות ביותר.

"התנאים הנוחים והביקוש כמו השכר המקובל בתחום הרפואה הינם גבוהים", אומר צחי עובדיה, מנהל תחום ההייטק בכיוון. "שני הנתונים הללו הופכים את מקצוע הסיעוד לכדאי ומתאים לאנשים חדורי שליחות שרוצים לפרנס בכבוד. אנו חותרים בכל דרך למצוא את הדבר הבא בתעסוקה, ולהנגיש אותו לציבור שלנו. כשגילינו שתחום הרפואה טומן הזדמנויות תעסוקתיות מעולות, החלטנו לצאת לדרך בשיתוף המרכז האקדמי לב, המכשיר אחים למקצוע הסיעוד".

מסלול הלימודים מסובסד, וניתנת גם אפשרות להתקדם למסלול רפואי מקיף באמצעות מלגה חודשית לזכאים. "ישנן מספר סוגי משרות, ביניהן שירות טלפוני, סיעוד בקופות חולים וסיעוד בבתי חולים", מרחיב צחי. "הסמכויות הניתנות כיום לאחים הינן רחבות יותר, כך שהתפקיד מאתגר ומספק יותר, מעבר לטיפול הטכני הבסיסי עליו מופקדים אנשי הסיעוד. בציבור שלנו רבים מאיישים תפקידים בתחומי הרפואה הדחופה, אולם תחום הסיעוד פחות מוכר ונגיש. אנו שמחים להיות אלה שפותחים את השער לעוד הזדמנות תעסוקתית מעולה".

למידע ולרישום>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר