תשואה ללא הון עצמי

נדל"ן, יזמות ועסקים – לאנשים שחושבים בגדול

כל הפרטים על בית הספר עבור המגזר החרדי שיודעים לחשוב לטווח הרחוק ורוצים להגדיל את ההון האישי, לצד רכישת כישורים וכלים שיזניקו אתכם אל עבר קריירה בנדל"ן (לימודים)

בית הספר גאה במאות תלמידים ותלמידות שנכנסו בשעריו ויצאו תוך חודשים ספורים עם ידע מקצועי מקיף ונרחב (צילום: שאטרסטוק)

גו'ב סקול – בית ספר גבוה למקצועות יוקרתיים בתחומי היזמות, העסקים והנדל"ן, נוסד בשנת 2016 כדי לתת מענה עבור רבבות שתרים אחר מקצוע איכותי שמניב הכנסה גבוהה ואינו דורש שנות לימוד מפרכות ומאמצים עילאיים להשתלבות בעולם האקדמיה, שכידוע סובל מאחוזי נשירה גבוהים במיוחד.

מסלולי הלימוד בבית הספר, מעניקים מעטפת רחבה עבור התלמידים, שמקבלים כלי למידה חיוניים, סיוע בכל שלב ומעקב אחר ההתקדמות וקצב הלמידה, על מנת להבטיח את הצטיינותו בלימודים והצלחתו אף לאחר הלימודים.

בית הספר גאה במאות תלמידים ותלמידות שנכנסו בשעריו ויצאו תוך חודשים ספורים עם ידע מקצועי מקיף ונרחב במגוון תחומים מבוקשים ביותר, הפותחים דלתות בעולם התעסוקה.

לפרטים ולרישום כנסו >>

מאחורי ההצלחה הגדולה, עומד צוות מיומן, אשר במשך שנים עסק בתחום הכשרות הלימודים. בשנים האחרונות גיבש הצוות את התוכניות הייחודיות של בית הספר ג'וב סקול שהן תואמות לאורח החיים החרדי, הן מבחינת ההפרדה המלאה בין לימודי הנשים לגברים והן במסלולי הלימודים המעשירים שמחפים לחלוטין על חוסר הידע בלימודי הליבה, המהווה חסם עבור תלמידים רבים. כמו כן, במרבית המסלולים הלימודים נערכים בשעות הערב, על מנת ליצור גמישות בסדר היום של תלמידים ובעלי משפחות.

נדל"ן, יזמות ועסקים – לאנשים שחושבים בגדול

בבית הספר שמים דגש רחב על לימודי נדל"ן, יזמות ועסקים וחושפים את הסודות של היזמים הגדולים במגוון תוכניות לימוד, הכוללים ניהול פרויקטים, יזמות והשקעות.

אין זה סוד כי מקצועות אלו טומנות בחובם את הפוטנציאל העסקי והכלכלי מהגבוהים ביותר. באמצעות עסקאות מוצלחות ניתן "לגלגל" סכום גבוה יותר משכר חודשי של שכיר ממוצע במשק ומייצרים לא מעט הזדמנויות מפתיעות, שעל ידי רכישת כלים נכונים והכשרה מקצועית מתאימה, תצליחו לנצל אותן עד תום ולייצר על ידן שגשוג כלכלי ועסקי.

כיום מציג בית הספר מגוון רחב של מסלולי לימוד בתחום היזמות הנדל"ן והעסקים, לגברים ולנשים בהפרדה. הקורסים מיועדים עבור המגזר החרדי שיודעים לחשוב לטווח הרחוק ורוצים להגדיל את ההון האישי, לצד רכישת כישורים וכלים שיזניקו אתכם אל עבר קריירה מפוארת.

לפרטים ולרישום כנסו >>

מאחורי ההצלחה הגדולה, עומד צוות מיומן, אשר במשך שנים עסק בתחום הכשרות הלימודים. בשנים האחרונות גיבש הצוות את התוכניות הייחודיות של בית הספר ג'וב סקול בלימודי נדל"ן יזמות ועסקים

אורח הלימודים מתאים לציבור החרדי הן מבחינת ההפרדה המלאה בין לימודי הנשים לגברים והן במסלולי הלימודים המעשירים שמחפים לחלוטין על חוסר הידע בלימודי הליבה, המהווה חסם עבור תלמידים רבים. כמו כן, במרבית המסלולים, הלימודים נערכים בשעות הערב, על מנת ליצור גמישות בסדר היום של תלמידים ובעלי משפחות.

לפרטים ולרישום כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר