"מובילים" במגזר החרדי

חושב על תואר? הנה הסיבות הפחות ידועות למה זה שווה

יש לך מוח חריף? רוצה להיות בעמדת השפעה? התכנית היוקרתית ללימודי תואר למגזר החרדי שבוגריה נחטפים מיד בסיום הלימודים • המוסד היוקרתי והמבוקש בארץ (לימודים)

הסיבות המשמעותיות לתואר באונ' תל אביב (צילום: (שאטרסטוק))

זה המוסד האקדמי שיזניק אותך לעמדת כוח והשפעה ברמה התעסוקתית והכלכלית
כשהאוניברסיטה היוקרתית והמבוקשת ביותר בישראל פותחת את ההזדמנות והאפשרות לכל אחד ואחת מהציבור החרדי לעמדת זינוק של כוח והשפעה בכל הזירות החשובות בישראל, זה משהו שכדאי להתעכב עליו ברצינות ולהקדיש לכך מחשבה ותשומת לב.


בוגרי ובוגרות אוניברסיטת תל אביב - במגוון הפקולטות השונות - נחטפים על ידי ציבור המעסיקים מכל ענפי התעסוקה השונים, בעוד שהוותיקים שבהם תופסים מקום של כבוד בכל תחומי החיים בישראל וגם בעולם. זה לא סוד שלשמם של בוגרי אוניברסיטת תל אביב יצא מוניטין ותהילה בינלאומיים, ודעתם נחשבת ומשפיעה בזירות החשובות: המדינית, הביטחונית, המשפטית והרפואית בישראל ובעולם.
להרשמה>>


כל ישראלי שמגיע זמנו לחפש מקום לימודים אקדמי יודע כי תנאי הקבלה באוניברסיטת תל אביב מציבים רף גבוה של מצוינות, שקידה והתמדה, ואם נדבר ברחל בתך הקטנה – אז כן, ממש לא קל להתקבל אליה.
אך לצד זאת מפעילה האוניברסיטה בהצלחה רבה בשנים האחרונות תוכנית ייחודית מטעמה, הייעודית לבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי, שמסייעת ומאפשרת להתקבל ללימודים ולזכות בתואר האקדמי היוקרתי והנכסף.


במסגרת תוכנית 'מובילים' לבוגרי ובוגרות החינוך החרדי, הסטודנטים זוכים לליווי צמוד של מנטורים מהאוניברסיטה שמסייעים להם להתגבר על החסמים החברתיים והתרבותיים, לצד מתן ייעוץ רגשי ופסיכולוגי. כמו כן מקבלים הסטודנטים במידת הצורך תמיכה אקדמית נרחבת באמצעות שיעורי עזר פרטיים, ומתקיימות סדנאות הכנה למבחנים. בזכות התמיכה המקפת והפרטנית לה זוכים הסטודנטים החרדיים, שיעורי הנשירה של המשתתפים בתוכנית עומד על קרוב לאפס.


כעת נפתחת ההזדמנות לבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי להשתלב בין כותלי האוניברסיטה במגוון רחב ועשיר של מקצועות שונים, החל מתחומי הנדסה, מדעים מדויקים, עבודה סוציאלית ופסיכולוגיה, משפטים, מדעי החברה, מדעי הרוח, חינוך ועוד.


בימים הקרובים תקיים האוניברסיטה יום פתוח ללימודי מקצועות לתואר ראשון, ומזמינה את בוגרי ובוגרות החינוך החרדי לגלות את הדברים שייפתחו אינסוף אפשרויות ומקצועות בעולם התעסוקה.
להרשמה>>


גליה גבעולי, מנהלת תוכנית 'מובילים' אומרת, כי "בעבר היה נדיר לראות סטודנטים חרדיים ברחבי הקמפוס. אך לאחר שנים בודדות של פעילות מבורכת, נמנים כיום בין תלמידי האוניברסיטה מאות סטודנטים חרדים חרוצים ובעלי מוטיבציה עזה שעושים חיל בלימודיהם, ביניהם מצטייני רקטור ומצטייני דיקאן במגוון הפקולטות השונות.
"נדגיש עם זאת, כי הסטודנטים החרדיים הנמנים על מסגרת תוכנית 'מובילים', מקפידים על קיום מצוות והלכה, קלה כחמורה, ומופיעים בלבושם המלא ובגב זקוף בתחומי האוניברסיטה.


"אנחנו כאוניברסיטה לא מוותרים על אף סטודנט, ובכוחות משותפים, הסטודנטים החרדיים מצליחים להתגבר על מכשולים ככל שקיימים וזוכים להישגים מרשימים מאוד בלימודיהם, כשאמונתם ואדיקותם הדתית לא מהווים לכך סתירה ואולי ההיפך", מסכמת גבעולי.
על בסיס הפתגם המיוחס לתיאודור רוזוולט, מי שהיה נשיאה ה-26 של ארה"ב שאמר: "תאמינו שאתם יכולים ועשיתם כבר את חצי הדרך", נסכם כי ההשתתפות ביום הפתוח מוכיחה שאתם מאמינים ויכולים, וזו כבר חצי הדרך לעתיד ולהצלחה שלכם...
היום הפתוח יתקיים בבניין הסנאט שבקמפוס של אוניברסיטת תל אביב, ביום רביעי, כ"ד באייר (25.5) בשעה 17:30. הנכם מוזמנים!
להרשמה>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר