ישראל כהן ראה כי אין איש מגן על ראש הישיבה והחליט ליטול על עצמו משימה קשה: להיות דוברו, לכל הפחות למאמר אחד. "זכותו המלאה של ראש הישיבה לנהוג כפי ראות עיניו, וממילא חובתו של כל תלמיד להתנהג לפי הכללים שאותו ראש ישיבה קבע והנחיל לתלמידיו", הוא קובע. ודעתכם?
"כל עם ישראל מדווח שאתה בוחש עמוק גם בסערה העונתית עם ´העדה החרדית´ כשהמסר הוא כמובן: "חבר´ה, אני נמצא כאן, אני בזירה, אוטוטו אני חוזר סופית. אני אישית (חסיד אשכנזי) משתוקק ליום שתחזיר עטרה ליושנה, וכך גם כל מכרי וידידי. אבל אנחנו נזכור אותך גם אם 5 שנים תשב ותלמד, ולא תתראיין מלה אחת
הגולש "חסיד שותה" במכתב גלוי לאברך השקדן: אשריך, אבל האם אתה דואג לדברים החשובים באמת? הצניעות, חשובה יותר מכל. "הבה נפסיק לשקר את עצמינו, נתחיל לבדוק האם אנו צנועים באמת, לא ניתן ליצר הרע לאבד מעמנו את התורה עליה אנו עמלים, לא נצטרך לפחד מהקללות הנוראיות של הזוהר הקדוש על בעל שאשתו אינה צנועה"
מה בין עיתון "הארץ" שפרסם את זמני כניסת השבת לפרשת "בלה בלה" ובטאון המבשר? צ´ תמים על הצביעות של "עיתון היהדות הנאמנה" * בניגוד לעיתון החסידי הוותיק שבחר לנהוג בפסיביות יחסית, אנשי "היהדות הנאמנה" גילו לפתע להיטות יתר, וזנחו בבת אחת את ערכי הנאמנות, ההגינות והכרת הטובה
ערוץ 10 מעלה סרט בשם "עובדיה יוסף". כן כן, עובדיה יוסף! לא צריך להיות חרדי וגם לא ספרדי כדי ששם הסרט יצרום לך. זה עוד יותר עצוב כשאתה נזכר שכשהגיע האפיפיור לביקור בארץ הקודש אותם אנשים קראו לו בטבעיות, "הכס הקדוש" - מאיר גל מוחה את מחאת התורה וזועק: עד כאן
"במקום להיות ציניקן כמו מרבית הטוקבקיסטים, אני מקווה שאכן יצא חרם מפורש נגד פייסבוק. למה? כי אז יהיה לנו סוף-סוף אינטרנט חרדי. אין כל מנוס מרשת חרדית סגורה, האינטרנט חודר לבתים החרדיים (גם לא לצרכי עבודה), והרבנים חייבים להציג אלטרנטיבה ראוייה". יוני לוקסנבורג תומך בחרם החרדי
מי היה מאמין שההיסטוריה חוזרת ובגדול. מצרים - אותה מעצמה ששלטה בכל העולם, ששעבדה אותנו העם היהודי שחטפה את עשרת המכות, שנפלה כבר פעם אחת. ומתברר שהמצרים לא למדו לקח מי´ המכות, לא למדו לקח שהקב"ה משלם לאדם מידה כנגד מידה, בין אם זה אדם פרטי ובין אם זה אומה
כמה מביכה היא העובדה שחברי "עוז והדר", מתעקשים לנכס לעצמם את התואר היומרני "ממלכת עולם התורה". לא פחות. המהדורה המפוארת שרבים ציפו לה, ובודאי תשמש נאמנה את בני התורה מכל שכבות הציבור וקהילות הקודש, הפכה מיד עם השקתה ל´מהדורה מוגבלת´. לאשכנזים בלבד. צ´ תמים תוהה: האם זו לא מחלת נפש? (אקטואליה)
נאור שי שם-טוב סבור כי מה שנפגע אנושות בזמן השריפה בכרמל היא דווקא תרבות ה"סמוך" שכל כך מזוהה עם ישראל. ישנה גם גרסא יהודית לתרבות ה"סמוך" הישראלית. היא אמנם קצת יותר ארוכה, אך גם יותר אמינה ומומלצת: "אין לנו על מי לסמוך, אלא רק על אבינו שבשמים" (דעות)
הרצל קוסאשוילי באמת לא מבין למה אנחנו מעדיפים לשלם מחיר בינוני על אוכל בינוני ומטה. ובמסעדות טובות שהאוכל בהם ללא דופי ועולה על הסטנדרט המצוי, אנחנו נוטים להחמיץ פנים אל מול החשבון הסופי ולהחמיץ את החוויה?