חב"ד מציגה: רוצים לצפות במשקפי google Glass? תניחו תפילין

הרב דוב גרינברג, שליח חב"ד באוניברסיטת סטנפורד, מצא דך מיוחדת לזכות סטודנטים בהנחת תפילין: רוצים להשתמש ב'גוגל גלאס'? תניחו תפילין וקראו 'שמע ישראל' (טכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נו, איך ה'שמע ישראל' במשקפי המציאות? (צילום: באדיבות בית חב"ד - אתר col)

חב"ד שוב מנצלת את הטכנולוגיה לצורכי הפצת יהדות ושיעורי תורה, והפעם, סטודנטים בסטנפורד יוכלו לנסות את משקפי המציאות של גוגל, תמורת הנחת תפילין.

הסטודנטים באוניברסיטת סטנפורד, זכו בשליח חב"ד מקורי במיוחד, מדובר ברב דוב גרינברג, שליח שהחליט להשתמש בטכנולוגיה העתידנית של גוגל, בכדי להפיץ את היהדות, ולזכות עוד ועוד יהודים במצוות הנחת תפילין.

על פי הדיווח באתר חב"ד col, הרב גרינגרג, רכש את משקפי המציאות של גוגל, והציע לצעירים בסטנפורד לנסות את המשקפיים, התמורה מצידם? הנחת תפילין.

"אני לא יודע איך הרב גרינברג הצליח לשים את ידיו על משקפי גוגל, היות והם חולקו בינתיים לקהל מצומצם בלבד. אולי העובדה שהוא שליח של חב"ד באונברסיטה סייעו לו? אולי מישהו תרם אותם? כנראה" כתב סטודנט שניסה את אחד המשקפיים לא לפני שהניח תפילין.

"הרב גרינברג סיפר לי שמעולם לא היו כל-כך הרבה סטודנטים יהודיים שהניחו תפילין ביום אחד, לחלקם הייתה זו הפעם הראשונה שהניחו תפילין".

אהבתם את הרעיון? טקבקו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר