רמי לוי מציג: סמארטפון כשר

התירוצים להחזקת אייפון ודומיו נגמרו? מכשיר חדש כבר כונה הסמארטפון של המגזר החרדי משווק על ידי 'רמי לוי תקשורת' ▪ המכשיר מצויין והמחיר? מתחת למחיר השוק צפו בתמונות ראשונות מהסמארטפון הכשר ▪ וגם כך תוכלו להזמין את המכשיר(טכנולוגיה)

שושי מילר | כיכר השבת |
מעוניינים במכשיר החדש? כבר עכשיו תוכלו להזמינו. הקליקו על המילים "קובץ להורדה" בתחתית התמונה (צילום: פלאש 90)

האם נגמרו התירוצים המפוקפקים וההיתרים שנועדו להכשיר החזקת מכשירי סלולר שאין רוח חכמים נוחה מהם?

כנראה שכן.

בעיצומן של הימים הנוראים, ולא בכדי, חושפת חברת אפיק-סלולר - המתמחה בתקשורת במגזר החרדי - את מכשיר הסמארט-פון החדש, שמיוצר ומשווק במיוחד לאנשי עסקים והעמלים לפרנסתם בציבור החרדי, אשר מוכרחים מצד אחד להחזיק במכשיר טכנולוגי לצורך שיחות, העברת מסרונים וגלישה, אך אינם מתפשרים על הערכים הרוחניים החשובים להם.

הסמארט-פון הייחודי – מבית Nexus של ענקית האינטרנט 'גוגל' – מיוצר ומשווק בשיתוף עם חברת רמי לוי-תקשורת, אשר הצטרפה ליוזמה הברוכה להתאים את טכנולוגיית הסלולר המתקדמת גם למגזר החרדי. האחראיים על פיתוח המכשיר מדברים על הבחירה המוצלחת ב- Nexus כעל חלק מהחזון להעניק לאנשי עסקים חרדיים את האפשרות להשתכלל במכשיר התואם את ערכיהם מבלי לוותר, ולו במעט, על פסגת הטכנולוגיה והחדשנות.

גם עולם האפליקציות הרחב לא נעדר מן המכשיר, כאשר אנשי הייצור מדברים על קרוב לאלף! אפליקציות שתהיינה בהישג יד, תוך שמירה קפדנית על תוכן האפליקציה ואיכותה. בין שלל האפשרויות המגוונות ניתן למצוא אפליקציות של משרדי ממשלה, קופות חולים, בנקים ומוסדות פיננסיים, מערכות ניווט, דוא"ל, מסרונים ועוד רבים ושימושיים כמותן.

החברות השותפות בייצור ושיווק מכשיר הסמארט-פון הייחודי, מסרבות להתייחס כעת לתהליך רכישת המכשיר, ההטבות והמבצעים המיוחדים לרגל ההשקה ובכלל. עם זאת – מדגישים בחברות – רכישת המכשיר תתבצע אף היא בתהליך זהיר ומבוקר, על-מנת להתחשב במקסימום האפשרי בציבור החרדי – מחד, ולעודד קבלת זיכוי על החזרת סמארט-פון ישן – מאידך.

כחלק מבשורת פיתוח מכשיר הסמארט-פון והתאמתו למגזר החרדי, גם בכל הקשור לעלות המכשיר הצליחו היצרנים והמשווקים להפתיע. כך, בעוד מחירי השוק גבוהים ונחשבים ליקרים, מחיר סמארט-פון חרדי יעלה רק 1,549 ₪ עבור - Nexus 8 GB ו- 1,899 ₪ עבור - GB16 Nexus

המכשיר, אשר ייהנה מקומת מספרים ייחודית: 055-668 נועד לתת את כל המענה הנדרש לאדם החרדי העובד לפרנסתו והנצרך לטכנולוגיה המתקדמת. עד היום, לא הייתה שום לגיטימציה להחזקת מכשיר המכיל אימייל או מסרונים – מה שחייב רבים בציבור החרדי לרכוש מכשיר שאינו עולה בקנה אחד עם ערכיהם כשומרי תורה ומצוות. אין ספק שמכשיר הסמארט-פון החדש יקל על רבים בעבודתם ובשגרת יומם, כאשר בד בבד ימנע מהם שימוש במכשירים שאין רוח חכמים נוחה מהם.

חשיפת המכשיר - שמטרתו "לאפרושי מאיסורא" - בימים אלו של עשרת ימי תשובה, נועדה להטמיע את המסר של העומדים מאחורי פיתוח, ייצור ושיווק המכשיר, על כך שניתן לעקוף את הסכנה המרחפת בשימוש במכשירים שאינם רצויים, תוך הקפדה על אזהרותיהם של גדולי ישראל בדבר רוחות זרות הנושבות בעורף הציבור החרדי ושמירה על חינוך הילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר