סמסונג השיקה בישראל את ה-Galaxy S5 החדש

הדור החמישי של סדרת "Galaxy S" הושק על ידי חברת סמסונג בישראל. "הוא מציע ללקוחות חוויה מעודנת, חדשנות ומאפיינים הכרחיים לשימוש יומיומי" אומרים בסמסונג (סלולר)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ סמסונג)

סמסונג ישראל הכריזה היום (שלישי) על השקת הדור החמישי של סדרת Galaxy S בישראל. "ה-Galaxy S5 מעוצב כדי לשרת את הצרכים החשובים ביותר של הלקוחות, ומציע ללקוחות חוויה מעודנת בשילוב חדשנות ומאפיינים הכרחיים לשימוש יומיומי" אומרים בסמסונג.

"באמצעות Galaxy S5 סמסונג מתחברת לצרכים האמיתיים של הלקוחות ומגישה להם את המוצר עם היכולות שבאמת חשובות להם" אמר קובי כליף, ראש חטיבת המובייל בסמסונג ישראל. "הלקוחות מחפשים מכשירים ניידים המעוררים בהם השראה ותומכים בשיפור חיי היומיום שלהם. ה-Galaxy S5 מציג עיצוב איקוני עם תכונות חיוניות ושימושיות, על-מנת להגיש ללקוח את הטלפון החכם הטוב ביותר הקיים היום בשוק באמצעות חדשנות השואבת את השראתה מאנשים".

מכשיר ה-Galaxy S5 משלב מצלמה מתקדמת, רשת מהירה, יישומי כושר ייעודיים ותכונות מתקדמות להגנה על המכשיר.

מראה זוהר ומודרני

ה-Galaxy S5 משלב את העיצוב האיקוני של סמסונג עם מגמות מודרניות כדי לענות על מגוון הטעמים ותחומי העניין של הלקוחות.

ה-Galaxy S5 מאופיין בתבנית מחורצת בכיסוי האחורי היוצרת מראה זוהר ומודרני. העיצוב החדש המאופיין בקווים מעוגלים וחלקים, מגיע במגוון צבעים חיים, לרבות שחור פחם, לבן מנצנץ, כחול חשמלי וזהב נחושת, להתאמה לסגנונו האישי של הלקוח.

הגנה חיונית על המכשיר

ה-Galaxy S5 הינו בעל עמידות לאבק ומים בתקן IP67. המכשיר כולל גם סורק טביעת אצבע המספק תכונה מאובטחת של נעילת מסך ביומטרית וחווית תשלום ניידת בטוחה וחלקה ללקוחות. 'מצב חסכון מרבי באנרגיה' (Ultra Power Saving Mode ) משנה את התצוגה לשחור לבן ומכבה את כל התכונות שאינן חיוניות כדי למזער את צריכת הסוללה.

לנצור את הרגעים החשובים

ה-Galaxy S5 כולל את מהירות הפוקוס האוטומטי הגבוהה בעולם, עד 0.3 שניות, וטווח דינאמי רחב (HDR) מתקדם, המשחזר אור טבעי עם חדות מרהיבה בכל סביבה. תכונה של פוקוס סלקטיבי מאפשרת למשתמשים להתמקד באזור ספציפי של האובייקט ובמקביל לטשטש את הרקע. עם יכולת זו, הלקוחות אינם זקוקים עוד לעדשה מיוחדת כדי ליצור אפקט של עומק שדה (DOF) רדוד.

אחת התכונות החשובות ביותר של הטלפון החכם היום היא שמירת זיכרונות. הGalaxy S5- החדש מציע פונקציונאליות עילאית של המצלמה הכוללת מצלמת 16 מגה-פיקסל עם תפריט מורחב וממשק משתמש המאפשר ללקוחות לצלם, לערוך ולשתף תמונות בקלות.

שפר את הכושר והיה פעיל יותר

בעזרת יישום ה-S Health 3.0 המורחב, ה-Galaxy S5 החדש כולל כלים נוספים המסייעים לאנשים לשמור על הכושר ועל בריאותם. המכשיר מספק מעקב כושר אישי מקיף, על מנת לסייע למשתמשים לנטר ולנהל את התנהגותם, לצד כלים נוספים כגון מד צעדים, רישום דיאטה ואימון ומנטר קצב-לב מובנה חדש - משתמשי Galaxy S5 יכולים להתאים את החוויה האישית שלהם באופן אישי אף יותר בעזרת עולם שלם של יישומי צד שלישי עשירים והיכולת ליצור צימוד עם מוצרי Gear מהדור הבא לקבלת אימון כושר בזמן אמת.

לגלוש בחיבור המהיר ביותר

ה-Galaxy S5 מציע את חוויית ה-LTE וביצועי Wi-Fi המתקדמים ביותר הקיימים כיום, ובכך מבטיח מהירויות נתונים מסחררות לצריכת מדיה ופרודוקטיביות ללא תחרות.

ה-Galaxy S5 תומך ב-Wi-Fi 802.11ac מהדור החמישי וב-2X2 MIMO ותומך במספר גבוה של תדרי ,LTE בתקן LTE קטגוריה 4. לצרכנים המעוניינים בחיבור מהיר אף יותר, ה-Galaxy S5 כולל כעת תכונה של מאיץ הורדות - טכנולוגיית Wi-Fi חדשנית להגברת מהירות הנתונים באמצעות חיבור Wi-Fi ו-LTE במקביל (תקן LTE ומאיץ ההורדות זמינים ברשתות דור 4 ומעלה/בכפוף לפריסה ארצית של המפעילות). בכל מקום בו נמצא הלקוח, ה-Galaxy S5 יסייע בהבטחת החיבור הזמין המהיר ביותר.

המכשיר יהיה זמין החל ב-11 באפריל 2014 באמצעות כל המפעילים הסלולאריים, ברשתות השיווק הנבחרות וברשת חנויות סמסונג. המכשיר יושק בשני דגמים: LTE ו-3G.

מחיר מומלץ לצרכן 3,599 ש"ח לדגם LTE ו- 3,499 ש"ח לדגם 3G.

צפו בתמונות של המכשיר החדש:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר