מתחרה לוואטסאפ? שירות הודעות עם מנגנון השמדה

שניות לאחר שהנמען יקרא את ההודעה, היא תמחק מהמכשיר השולח אותה וכן מהמכשיר המקבל. הכירו את אפליקצית Cyber Dust של מארק קיובן שהולכת להתחרות בוואטסאפ (טכנולוגיה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בעוד אפליקצית המסרים המידיים וואטסאפ ממשיכה לצבור תאוצה ולצרף אליה משתמשים חדשים, מנסים מפתחים שונים להציג יישומים כאלה ואחרים בניסיון להיות האקזיט הבא בעולם ההייטק. אחד הרעיונות שהוצגו לאחרונה הוא Cyber Dust -שירות הודעות המכיל מנגנון המשמיד את ההודעות והחומרים שמועברים בו תוך 30 שניות לאחר הצפיה בהם. מי שעומד מאחורי היישום החדש הוא מארק קיובן, הידוע כיזם סדרתי.

עד כה, מדובר ביישום המיועד למערכת ההפעלה של חברת "אפל" ולמכשירי האייפון התומכים בה, אך ככל הנראה בתקופה הקרובה תושק גרסה לאפליקצית Cyber Dust התומכת גם במערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד. האפליקציה משלבת בין הרעיון של וואטסאפ - שירות הודעות חינמי ומהיר, אך מזכירה את סנאפצ'אט בכל הקשור לדגש חזק על נושא הפרטיות והסודיות של המשתמש.

30 שניות לאחר שהנמען קורא או צופה בתמונות והודעות ששלחתם אליו באמצעות אפליקצית ה-Cyber Dust, הם יימחקו באמצעות מנגנון השמדה עצמית. הודעה שלא תקראו, תישמר בתיבת ההודעות למשך 12 שעות בלבד, ואחר כך תמחק. מארק קיובן, היזםן שמאחורי האפליקציה, טוען כי ההודעות והקבצים לא יישמרו - לא במכשיר ממנו נשלחו ולא במכשיר בו הם יתקבלו.

כאמור, היישום Cyber Dust ינסה להתחרות בשירותי המסרים המידיים האחרים בשוק, בהם וואטסאפ שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי פייסבוק בסכום חסר תקדים של 16 מיליארד דולרים. יוזכר כי מייסד וואטסאפ, הודיע לאחרונה במהלך כנס טכנולוגי כי בקרוב ישיק שירות שיחות עבור משתמשי האפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר