סקר לא מפתיע: קריאת מיילים מחוץ לשעות העבודה גורמת ללחץ

סקר של מכון גאלופ העלה תוצאה לא מפתיעה: עובדים שנוהגים לקרוא ולהשיב להודעות אימייל מחוץ לשעות העבודה מדווחים על עליה ממשית ברמת הלחץ והמתח (חדשות טכנולוגיה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

סקר חדש של גאלופ טוען כי בדיקת הודעות אימייל מחוץ לשעות העבודה עלולה לגרום לעלייה בלחץ ובמתח בצורה דרמטית.

בסקר השתתפו מעל ארבעת אלפים עובדים אמריקניים. קרוב לחצי מהם, הבודקים את הודעות האימייל שלהם בצורה תכופה מחוץ לשעות העבודה, דיווחו כי סבלו מלחץ גבוה במיוחד. זאת לעומת העובדים שלא נוהגים להציץ בתיבת המייל ולהשיב להודעות מחוץ לשעות העבודה.

47% מהנשאלים בסקר שדיווחו כי הם משתמשים בטכנולוגיה ניידת ועונים למיילים מחוץ לשעות העבודה, אמרו כי הם עושים זאת במשך כשבע שעות בשבוע וציינו כי הם סובלים ממתח.

את הנתונים אסף מכון גאלופ מה-24 במרץ ועד ל-10 לאפריל 2014, כחלק מהבדיקות שמבצע מכון המחקר בכדי לבדוק את השפעת הטכנולוגיה הניידת על בני אדם בארצות הברית.

בניגוד לנתון שעלה מהסקר ולפיו חלק גדול מאלו שמשיבים להודעות דוא"ל מחוץ לשעות העבודה סובלים מלחץ ומרמת מתח גבוהה, הסקר העלה כי בכל הקשור לדירוג העצמי של רמת החיים - אלו שעושים שימוש בטכנולוגיה ניידת דרגו עצמם במקום גבוה יותר ביחס לעמיתיהם.

העובדים האמריקנים מסבירים כי רמת החיים שלהם גבוהה יותר משום שבדיקת המיילים והמשך העבודה באמצעות הטכנולוגיה הניידת גם מחוץ לשעות העבודה עוזרת להם לשגשג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר