סוף סוף: דיסק און קי לאייפון

נמאס לכם לסנכרן את האייפון האייפד או האייפוד כדי להכניס שירים? לראשונה מציע סטארט אפ חדש דיסק און קי אותו ניתן לחבר גם למחשב וגם לאייפון. הסוף לסנכרון (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך מתחם גיוס ההמונים )

אם אתם מחזיקים את אחד מהמוצרים של אפל, אתם בוודאי מכירים את התהליך הארוך והמרגיז של הסנכרון. בכל פעם כשרוצים להכניס או להוציא מהמכשיר קבצים, חייבים להשתמש בתוכנת ה-Itunes של אפל, ולסנכרן את המכשיר, לפעמים תוך כדי איבוד נתונים.

עד היום, הפתרון היחידי היה להשתמש בשירותי אחסון בענן, שלרוב עולים כסף בשימוש חודשי. וגם שולחים את כל הנתונים שלכם לשרתים זרים, שלא תמיד ניתן לסמוך עליהם.

הכירו את ה-iStick של חברת Hyper שמתמחה בפתרונות אחסון ניידים. התקן זיכרון שמשלב שני חיבורים, האחד הוא חיבור USB רגיל, שיכול להתחבר לכל מחשב, וחיבור שני המתחבר ישירות לאייפון, אייפד או לאייפוד טאצ'. ודרכו ניתן להעביר קבצים ללא סנכרון, כל מה שנדרש הוא להעביר את הקבצים ל-iStick, לאחר מכן מחברים אותו למכשיר, וניתן לקרוא ולהעביר את כל הקבצים ללא צורך בסנכרון של אפל.

בנוסף, ניתן לצפות בוידאו בפורמטים שמכשירי אפל אינם תומכים, למשל פורמט ה-MKV הפופולרי, דרך הזרמה ישירה מההתקן לטלפון. ניתן גם לצפות ולהאזין לכל סוגי הקבצים גם מבלי להעבירם למכשיר עצמו.

המוצר והאפליקציה שמפעילה אותו זכתה לאישור המיוחד של אפל המכונה MFI (מיצור עבור אפל). בחברה מספרים כי עבדו על האישורים מעל לשנתיים, והתהליך לא היה קל. אך בסופו של דבר הצליחו לענות על כל דרישותיה ודאגותיה של אפל, וקיבלו את האישור הנכסף.

כבר כעת תוכלו לרכוש את המוצר באתר קיקסטרטר במחיר של החל מ-65 דולר לדגם עם נפח אחסון של 8 GB, ועד 149 דולרים ל-64 GB. המחירים הם זמניים, וצפויים לעלות בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר