יחסים מתוחים

ב'טוויטר' האשימו: מאסק הפר את ההסכם

אחרי שהודיע כי הוא מקפיא את רכישת הרשת החברתית 'טוויטר', אילון מאסק חשף כי היועץ המשפטי של הרשת החברתית האשים אותו בהפרת תנאי הסכם הסודיות (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי שהודיע כי הוא מקפיא את רכישת 'טוויטר', אילון מאסק חשף כי היועץ המשפטי של הרשת החברתית האשים אותו בהפרת תנאי הסכם הסודיות ביניהם.

כזכור, ביום שישי האחרון, בעקבות פרסום של טוויטר כי בבדיקה שנערכה עלה כי 5 אחוזים מהמשתמשים ברשת החברתית הם פייקים או בוטים, מאסק הודיע כי יקפיא את הרכישה בטענה כי במשא ומתן ביניהם הם דיווחו על נתונים אחרים.

מאסק הוסיף כי הצוות שלו יערוך גם הוא בדיקה מדגמית של 100 עוקבים בשביל לוודאות את הנתונים, בהמשך הסביר לגולש כי בחר לבצע את הבדיקה רק על 100 חשבונות כי "זה מה שטוויטר משתמשת בשביל לחשב את 5 האחוז הפייקים".

בעקבות ה'חשיפה' על דרך הפעולה של טוויטר, היועמ"ש של הרשת החברתית הגיש למאסק מכתב רשמי בו האשים אותו בהפרת תנאי הסכם הסודיות.

כזכור, לפני כשלושה שבועות, מועצת המנהלים של טוויטר קיבלה את הצעתו של איל ההון האמריקאי אילון מאסק ובהודעה רשמית שהוציאה מועצת המנהלים נכתב כי הרשת תעבור ל"בעלות מלאה של אילון מאסק, תמורת 54.20 דולר למניה במזומן בעסקה בשווי של כ-44 מיליארד דולר. "עם השלמת העסקה", הובהר, "טוויטר תהפוך לחברה פרטית".

העסקה, שאושרה פה אחד על ידי מועצת המנהלים של טוויטר, טרם נסגרה, אך הייתה צפויה להיסגר עוד השנה, כאמור, מאסק הספיק להודיע כי בינתיים הוא מקפיא אותה ולא ברור איך יסגר העניין בסוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר