צרכנות בשפה שלנו

כוחות השוק: זה הזמן לוועידה כלכלית לחרדים

ועידת כיכר השבת לחברה החרדית בשיתוף בני מורן BMP יוצאת לדרך • מה ידובר בה ולמי היא מיועדת? • 'כיכר' עם כל הפרטים על הוועידה שתוביל סדר יום בחברה החרדית (כלכלה)

אילוסטרציה. קניות לכבוד שבת (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

את זה כולם כבר יודעים: המגזר החרדי הוא כבר הרבה יותר מ״מגזר״ – הוא חלק אינטגרלי, משפיע ומשמעותי מהחברה הישראלית, מהכלכלה ומהעולם הפוליטי.

בניגוד לתדמית בחלק מהחברה הישראלית הכללית - החברה החרדית היא חברה דינמית, רבת רבדים, מגוונת, המצויה כל הזמן בתהליכי שינויי והתעדכנות, תוך שמירה על עולם ערכי, צביון ותפיסות עולם, ובניסיון מתמשך למצוא את האיזון הנכון בין השניים.

אלה הם תהליכים שהחברה הישראלית חייבת להכיר לעומקם, להבין את משמעותם – ולהערך אליהם.

כאן באה הבשורה: לשם כך, ובכדי לייצר הכרות הדדית בין כל חלקי החברה הישראלית, כיכר השבת, כגוף התקשורת המוביל בעולם החרדי, בשיתוף עם בני מורן BMP, משיקים את שיתוף הפעולה ביניהם: ״ועידת כיכר השבת לחברה החרדית״.

ועידות אלה יתקיימו במהלך השנה, בכל פעם להאיר זווית אחרת של החברה החרדית, להעמיק את ההכרות של החברה הכללית עם התהליכים המתרחשים בחברה זו ולקיים דיון, מכוון פתרונות, למגוון של סוגיות המעסיקות את כולנו.

כך, אנו מקווים, נוכל לייצר שיח נכון, הכרות הדדית, ושיתוף פעולה פורה לטובת כולם.

נזכיר: אחת ועוד אחת – הועידה הלאומית לתעסוקת נשים חרדיות הייתה הראשונה בסדרת ועידות אלה ועסקה בשילוב של נשים חרדיות בעולם התעסוקה בפריון גבוהה. הוועידה הייתה הצלחה של ממש והעלתה את הנושאים הבוערים בכל הקשור לעולם התעסוקה של הנשים החרדיות. כעת אנו יוצאים לדרך עם הועידה השנייה:

כוחות השוק – הוועידה הכלכלית לחברה החרדית. רשמו לפניכם את התאריך: 12 לספטמבר 2022, במלון וולדורף אסטוריה, ירושלים.

אני גם רוצה להגיע לוועידה >>>

במה נעסוק שם ומי יגיע? הנה כל הפרטים החשובים:

במישור הפרסום והשיווק - השפה של החרדים היא אחרת, הדגשים, מה מותר ומה אסור, פילוח השוק ובעיקר הדרכים להעברת מסרים שיווקים הם אחרים לגמרי מכלכלת המגזר הכללי.

כוחות השוק - הועידה הכלכלית לחברה החרדית, תעסוק בעולמות הצרכנות, הפיננסים, השיווק והפרסום של המגזר החרדי, לנוכח הגידול שלו כפלח שוק משמעותי בכלכלה הישראלית, מבחינה מספרית וכח קנייה, ותבחן כיצד נערכים לכך הגורמים השונים במשק לרבות היצרניים, ספקי השירותים, הקמעונאים והמשווקים ועולם הפרסום.

הועידה מיועדת למגזר העסקי על כל ענפיו לכל הגורמים הפעילים בכל תחומי הפעילות במשק - כולל פיננסים, בנקאות, נדל״ן, בריאות, מזון, תיירות ומלונאות, ולכל מי שיש לא עניין בפיתוח הכלכלה החרדית והקשר המסחרי עמה

משתתפי הועידה והשותפים לה יזכו להזדמנות ייחודית להציג את פעילותם במגזר החרדי והדרכים בהן הם פועלים ליצור קשר משמעותי ומתמשך עם חלק חשוב זה של החברה הישראלי.

הוועידה בברכתו של נשיא המדינה מר יצחק הרצוג ובה יתארחו פוליטיקאים, עיתונאים בכירים וכלכלנים אשר יחלקו מניסיונם העשיר בכל מה שקשור לעולם הכלכלה והציבור החרדי.

אם גם אתם רוצים להיות חלק מהוועידה הגדולה לחצו כאן >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר