צרכנות חרדית

כנסו לראש: חמשת הדרכים להצלחה במכירה לחרדים

חושבים שאתם יודעים איך למכור לחרדי בצורה הנכונה ביותר? בואו לבדוק את עצמכם בכתבה הבאה • כל הדרכים והשיטות למכור נכון לצרכן החרדי • גזור, שמור ויישם (כוחות השוק)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
לדבר את השפה נכון. בוחרים לולב. אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש / Flash90)

לא רק שלחרדים יש כוח לא מובטל בכלל במשק הישראלי, אלא שהחברה החרדית מאוד מאוחדת. אם חברת ענק לא תבוא לה טוב בעיין, יעזבו האשכנזים והספרדים, החסידים והליטאים את כל המחלוקות הקטנות שלהם ויתאגדו נגד החברה שעליה יצא הקצף.

ניסיון העבר מראה כי לא כדאי להתעסק עם החרדים ושהם רוצים משהו – הם מקבלים אותו.

זה נכון כחברה וזה נכון גם לצרכן החרדי הבודד. אותו אי אפשר 'לערבב'. הוא יודע מה הוא רוצה ויודע איך לשאת ולתת על מנת לקבל מקסימום שירות במינימום מחיר.

אז איך מוכרים נכון לצרכן החרדי?

לקראת וועידת כוחות השוק של כיכר השבת ובני מורן, הנה לפניכם כל הטיפים החשובים:

דברו את העונה

חלקו את תקציב הפרסום שלכם לפי חודשי השנה העבריים. לפני פסח דברו אל הצרכן החרדי בניקיון הבית ולפני פורים הרבו להביא לו מוצרים שיש להם קשר ישיר או עקיף לעניין השמחה.

אם בתשעת הימים תמכרו לו בשר – לא יצאתם חכמים בעליל. וודאו כי אתם מפרסמים בזמנים הנכונים לציבור. ככל שהפרסומת שלכם תהיה יותר אקטואלית לצרכן החרדי לפי לוח השנה היהודי – הרווחתם אותו יותר.

גם אני רוצה להגיע לוועידה הכלכלית של כיכר השבת >>>

דברו את עיצוב

הצרכן החרדי יקנה ממי שמבין אותו באמת. כך לדוגמה אם תציעו אתר מכירת מזון המותאם לציבור החרדי (ללא תמונות בלתי צנועות וללא פרסומות בשפה גסה) – הצרכן החרדי יבוא דווקא אליכם.

ככלל, הצרכן החרדי לא אוהב פרסומת גסה מדי (יותר מדי פומפוזית), כציבור שהתחנך על צניעות וענווה, כדאי לשדר את המסר שלכם בצורה הזאת.

דברו את השפה

הכי חשוב, לדבר את שפתו של הצרכן החרדי. אם מתאים לשלב בפרסומת "שטייגען", "מאצעב" ושלל מילים המדוברות במגזר – עשו זאת. זכרו: לא לדחוף בכוח מילים כדי להרשים, זה עלול להיראות מגוחך. עשו זאת בחכמה.

דברו את המוח היהודי

בדקו איך אתם יכולים להיטיב בכיס של הצרכן החרדי. ההוצאות בכל משפחה הינם גדולות, בטח למשפחה חרדית עם הרבה ילדים, שבתות, חגים, בר מצוות וחתונות.

נסו לבדוק איך אתם יכולים לסייע באמת לצרכן החרדי. הן על ידי מוצרי מזון באריזה גדולה (גם נח יותר לבעל המשפחה וגם זול יותר) והן על ידי הנחות ומבצעים שווים (ילד שלישי חינם וכדומה).

ככל שהצרכן החרדי ירגיש שאתם באים לקראתו – הוא יבוא לקראתכם.

דברו את כל הדרכים להגיע לחרדי המצוי

במה מדובר? ובכן, את השורות הללו אתם קוראים באתר אינטרנט שמותאם למרבית מהציבור החרדי, אך ישנם רבים שאינם גולשים באינטרנט. וודאו שאתם מגיעים לצרכן החרדי בכל הדרכים העומדות לרשותכם.

בואו נמנה כמה מהם:

  • אתרי אינטרנט של הציבור החרדי
  • עיתוני סוף השבוע.
  • מקומונים בכל הערים החרדיות
  • קבוצות ווצאפ מובילות של הציבור החרדי
  • אנשי רשת של הציבור החרדי
  • לוחות מודעות בערים החרדיות
  • קווי נייעס של הציבור

ככה אתם באמת תגיעו לכל חרדי באשר הוא.

צרכנות חכמה ומועילה!

מה אתה יודע על הוועידה הכלכלית של כיכר לציבור החרדי? >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר