ועידת 'כיכר השבת'

שר הביטחון גנץ: יש לי שלוש תשובות עבור הציבור החרדי

שר הביטחון בני גנץ בדברי ברכה למשתתפי וועידת כיכר השבת: עלינו לראות איש את רעהו ולא להכות את השני • צפו בדבריו המלאים מתוך הוועידה (כחות השוק)

(צילום: ללא קרדיט)

שר הביטחון בני גנץ נשא היום (שני) דברי ברכה בפתח וועידת 'כיכר השבת', המתקיימת במלון 'וולדורף אוסטוריה בירושלים. דבריו של גנץ, הנמצא בארצות הברית, הועברו וירטואלית באמצעות המסכים.

"אני מבקש לברך אתכם על הוועידה החשובה. אנו מתקרבים לראש השנה שתחילתם בעשרת ימי תשובה", אמר גנץ. "עלינו להרהר ולשפר ולראות איש את רעהו. הלוואי וזה יגיע גם לפוליטיקה, במקום להכות על חזהו של השני - נכה על החזה שלנו, כמנהגנו היהודים. ניקח אחריות שתביא לתיקון. נסתכל על העתיד מתוך רצון לסור מרגע ולעשות טוב".

גנץ ממשיך: "מערכת הבחירות צריכה גם היא לספק תשובות רבות. אבקש לתת שלוש תשובות לחברה החרדית: בראש סדר העדיפות נמצא החינוך. עלינו לחזק את תגמול המורים גם בחברה החרדית. אפעל לשם כך. טוב יעשו שילמדו ממיומנות הכרחיות. כמובן, שהדבר נעשה בנוסף לעולם התורה ולא במקומה.

"דבר נוסף: תשתיות – נפעל לכך שהחרדים יגורו גם בערים נפרדות וגם בשכונות מעורבות, בדרום ובצפון. עלינו המשימה לדאוג לתחבורה מתאימה, תחבורה, מוסדות ובתי כנסת. בנוסף, עלינו לאמת את מודל החסד החרדי למדינה כולה. סיוע לנזקקים הינו חלק מהותנו כמדינה יהודית".

השר גנץ הוסיף: "מכובדי: בחדר העבודה שלי עומדים זה לצד זה, טלפון אדום לשיחות מבצעיות וסטנדר תפילה. ספרי עמוס עוז, גמרא ותנ"ך ומארז תפילין וטלית. זהו עם ישראל, יש לנו מורשת ותרבות. ויש לנו מחיוביות לשמור על ביטחוננו מול אויבנו.

את דבריו חתם גנץ: "שנמשיך להיות חזקים מול אויבנו. שנה טובה מלאה בזכויות. שנכתב בספרם של צדיקים. תודה ושתהיה וועידה מוצלחת".

הועידה מתקיימת בחסות משרד ירושלים ומורשת שפועל לחיזוק ופיתוח ירושלים בתחומים רבים, בהם גם התחום הכלכלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר