

בראבוס ממשיכה את מסורת הקיצוניות שלה עם השקת ה-XLP 800 אדוונצ'ר, גרסת פיקאפ (טנדר) המבוססת על מרצדס G קלאס. אם אתם תוהים למה הם בכלל יצרו את הדבר הזה, התשובה הפשוטה היא... למה לא?
הרכב החדש משמר את השינויים הקוסמטיים של אחיו ה-SUV, כולל מערכת מתלים קוילאובר מחוזקת, חבילת גוף אגרסיבית יותר ומערכת אגזוזים היוצאת מהצד. אך ההבדל המשמעותי הוא ארגז המטען המותאם אישית בחלק האחורי. כתוצאה מכך, הוא מאבד את הספוילר האחורי הכפול ואת הדלת האחורית, אך מקבל פנלים צדדיים שונים וגגון מקצועי (עם אפשרות לאוהל מותאם).


יש גם קורות חיזוק נוספות בחלק האחורי, לצורך חיזוק נוסף ותא המטען עצמו מרופד בחומר 'טיק רך' שנלקח מצי סירות המרוץ של בראבוס. מאוד אלגנטי.
השינוי בסגנון המרכב אילץ את בראבוס לתכנן את הרכב כך שאורכו הכולל של ה-XLP חורג מחמישה מטרים. כן, זה ארוך. וכנראה יקשה על חניה, (שיקול חזק שלא לקנות...).
מנוע ה-V8 טווין-טורבו האמין של AMG שודרג ל-789 כ"ס/737 ליברות-רגל מומנט פיתול, בזכות יחידת בקרת כוח מכוילת מחדש וטורבו משופרים. הספק זהה ל-SUV, אבל המימדים הנוספים גורמים לו להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש בתוספת של שתי עשיריות השניה (4.8 שניות במקום 4.6 שניות). עדיין מהיר באופן מפחיד. כל תא הנוסעים מרופד בעור כחול יוקרתי התפור בסיבי פחמן (קארבון) הנותן תחושה של שהייה בעולם אחר.




בראבוס מבקשת 750 אלף ליש"ט (כ-3 מיליון ש"ח לפני מיסים בארץ) עבור ה-XLP, שזה יותר מ-200 אלף ליש"ט יותר מה-XL. מה שיצריך ממנו עוד כמה שנים של חיסכון...
0 תגובות