למעלה מ-500 יום במוסכים

חלום שהפך לסיוט: יוטיובר רכש פרארי ב-460,000 אירו - וסבל ממנה

משלושה ימי אושר לשנתיים של תקלות, מרוץ של מאבקים ופניות חברתיות: כיצד רכב החלומות של יוטיובר הרכב ניקו ליאונרד הפך לסמל לאכזבת אמינות ויחס יצרן בעייתי (רכב)

ניקו ליאונרד לצד הפרארי שרכש (צילום: צילום מסך מרשתות חברתיות)

ניקו ליאונרד, יוטיובר רכב מפורסם, הגשים את חלומו כשרכש את פרארי 812 GTS החדשה והיוקרתית, אך מה שהיה אמור להיות חווית נהיגה בלתי נשכחת הפך למאבק מתמשך בתקלות ויחס מזלזל מצד היצרן.

שלושה ימי אושר – ואז שנתיים של תקלות

בחודש יוני 2023 רכש ניקו את הפרארי החדשה שלו, עם מנוע V12 עוצמתי ומפרט מרשים. אך האושר שנמשך שלושה ימים בלבד התחלף בסדרת נורות אזהרה ונפילות אלקטרוניות – ממערכת הבלימה, דרך מערכות הבקרה ועד ניהול המנוע.

האחריות בוטלה בגלל אגזוז – ותוקנה אחרי מאבק

לאחר שניקו התקין מערכת אגזוז חדשה של חברת Novitec, פרארי ביטלה את האחריות לרכב, בטענה לשינוי לא מורשה. למרות בדיקה שהוכיחה כי התקלות אינן נובעות מהאגזוז, האחריות נשארה מושעית. ניקו נאלץ לשלם מכיסו על בדיקות ותיקונים נוספים – והרכב בילה 500 ימים במוסכים בשישה סוכנויות שונות, ואף נתקע במונקו ללא עזרה מהיצרן.

הפרארי 812 GTS אותה ניקו קנה (צילום: צילום מסך)

פרארי מתעוררת – אך הבעיות חוזרות

רק לאחר סיקור נרחב ברשת, שלחה פרארי טכנאי ממראנלו שאיתָר תקלה בחיבור למחשב הרכב, תיקן אותה והחזיר את האחריות, אך גם דרשה 30,000 ליש"ט על התיקון – עלות ששולמה על ידי הסוכנות המקומית כדי להימנע מעוד שערורייה. אך גם לאחר מכן, בעיות אלקטרוניות המשיכו להופיע.

אולטימטום מהלקוח וקריאה לפעולה

לאחר שנתיים של תקלות, ניקו העניק לפרארי אולטימטום: החלפה או החזר כספי תוך שבעה ימים – או שיסיע את הרכב ישירות לשערי המפעל במראנלו ויתעד זאת ברשתות. לדבריו, "קניתי את הרכב הזה כדי ליצור זכרונות עם ילדיי, לא כדי לעבור שנתיים של תסכול. זה לא מקובל."

תגובות הקהל: פחות אלקטרוניקה, יותר אמינות

הסיפור עורר שיח ברשת: יש שתמכו בניקו וכעסו על התנהלות החברה, אחרים טענו שפרארי תמיד סבלה מאמינות נמוכה, ויש מי שקראו לצמצום בהסתמכות על מערכות אלקטרוניות מורכבות – ולחזרה ליחס מכבד יותר כלפי הלקוחות גם ברכבי יוקרה.

סיפורו של ניקו ליאונרד מדגים עד כמה רכישת חלומות יוקרה עלולה להפוך לאכזבה מייסרת, אפילו כשמדובר ביצרניות היוקרתיות בעולם.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (90%)

לא (10%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

30
קנה פרארי יצא פראייר
דיויד
חחחחחחחחח
לגמרי
29
Nicko Do yourself a favor and get a toyota
שלום
גם טויטה מתחילה לזייף..2 סיטרואן עם סמל של טויטה
חחח
28
מוזר.. הפרארי שלי סבבה לגמרי!!
רפי
באמת מוזר... השאלה איזה דגם יש לך?! אצלי היו חלק מהתקלות שלו, ואני לא התקנתי אגזוז חדש
יוני
ואז מגיע הבוקר ואתה מתעורר
חיים
27
לא התקין מזוזה ?
תתפטר !!
26
החלפת בתקופת האחריות?אל תתלונן
חוזליטו
תגיד שאתה קונה טלפון ושם כיסוי סיליקון זה מבטל אחריות?
חיים
25
למה זה חדש? ידוע שהאמינות של רכבי יוקרה מאוד נמוכה, במיוחד איטלקיות
אני
24
ואני ממשיך לנסוע עם הרנו קוליאוס שלי 150000 קמ טפו טפו שימשיך. בלי תקלות. אמן
חיימון
הקוליוס דיזל רכב מהמם באמת חסכוני מאוד אפס תקלות נוחות מורגשת
אחמד
23
לא קונה יותר פרארי נשאר
זיסו
עדיף סוסיתא או גמל יותר אמין
חחח...אלוף
22
האיטלקים טובים רק בעיצוב ולא בשום דבר אחר
פר
21
פעם הבאה שיקנה סובארו
יוסף פינק מזרחי
רק עלות דלק יקרה
נכון
20
החברה האיטלקית היחידה** שהייתה באמת אמינה היא חברת מרזוקי שהייתה פעם מייצרת בולמי זעזועים לאופני שטח אגרסיביים שהם היו חסיני סוף עולם**.... רק שהיום חברת פוקס קנו אותם... ואין יותר בולמי זעזועים אמינים ופשוטים לתחזוקה בבית כמו מרזוקי..
אני
19
שיט! עכשיו קיבלתי את שלי
יוסי
מוכן לקחת אותה ממך בלי לדרוש תשלום
דוד
18
רק פורשה - אותם ביצועים, אמינות כמעט יפנית, שימושיות, מחיר פחות דמיוני. מניסיון של 3 שהיו לי. אבל במדד ה דאווין...
טובי
פורשה היה לי 3 דגמים .911 זה 0 תקלות קאיין זה 0 תקלות. פנמרה אחרי 160.000 ק"מ מלא בעיות
LIOR
17
נראה לי שהסתום הזה החליט לעשות לעצמו עוד קצת פרסום. הרכיב על האוטו חלקים לא מקוריים ואח"כ מתלונן על התקלות ! אף אחד לא יכול לשלול את ההתקנות שביצע בכך שלא גרמו לבעיות. אף פעם אי אפשר לדעת מה עשו המתקינים ברכב. אם אני פרארי, הייתי שולח אותו לאלף עזאזל...!
זיו
16
החלום של היה פרארי היום כבר לא ,נשאר עם הפורסטר שלעולם כימעט אין תקלות והוא בטח לא נתקע ,מחפש רכב פשוט לאדם פשוט
רו
15
היה צריך לדעת שאסור לבצע פעולות במוסכים שאינם מורשים. אחרי תקופת האחריות, ניתן לבצע טיפולים במוסכים שאינם מורשים. אחרת מאבדים אחריות.
על מוצר חדש צריך לשמור בשנות האחריות
כל מוסך מורשה משרד תחבורה. אין דבר כזה בחוק מורשה יצרן.
רם
14
טוב שקראתי את הכתבה הזאת..עכשיו ארוץ לבטל את ההזמנה... תמיד חששתי מאמינות של המותג הזה.. 😜
ירון
רמת האמינות שלך אפס
חיים
רמת החוש הומור שלך לא משהו
חח
13
אז רגע, לא כדאי לקנות פרארי ?
דן
12
תביא אותה 50 אלף ואני מפסיד עליך...(-:
אייל
11
אתה קונה פרארי כי אתה רוצה להיראות חשוב.להיות מישהו אתה קונה למבורגיני כי אתה כבר חשוב ואתה מישהו.
מני
10
6 לא שישה
6 סוכניות
9
עצוב שפאררי כך נוהגים אחת מחב העל אבל גם מרצדס כך נוהגים
פלד
8
לא קונה יותר פרארי!
יורי
7
יצא פראיירי
ישר אל
6
הרכב תוכנן בחברה לנסיעה של יום ,הוא נסע שלושה..... " קרע את האטו"😝
טוני מונטנה
5
לא פררי, לא פורשה, לא מאזרטי, ולא נעליים! רק מרצדס s קלאס. ואין חכם כבעל ניסיון!
יוסי לוי
4
מי קונה פרארי חדשה ומחליף את מערכת האגזוז יצא טיפש ועכשיו רוצה להפיל תתיק על מישהו אחר
אנזו
3
לא משנים דבר בפרארי, זה רכב מושלם, ידוע שהתקנת אגזוז נוביטק גורמת לבעיות עם מחשב הרכב, אז לא להתלונן.
EXTRA-שמאל
2
אין כמו סובארו ליאונה.
Hk
1
לא יודע אני יש לי חופשי חודשי
רב קו אונליין

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחדשות תחבורה: