תוכן גולשים: איומי העמים ותשובת התורה

אור הגאולה אורו של משיח מנצנץ נבואות אחרית הימים כבר כאן, מלך פרס כבר קם ומתכנן בפועל ולמעשה כיצד לקיים את הנבואה

י. באנון | כיכר השבת |
(פלאש 90)

אבותינו הספרדים מכל הגלויות מבבל, מתוניס, מרוקו, אלג"יר ועוד, כולם עסקו בעיקר בתורת הזוהר והסוד, זכורים לכל בני גילי מראות אבותינו הקדושים הלבושים בג"ילביה לבנה יושבים בחבורות בבתי כנסת ועוסקים בזוהר, מי בגריסה ומי בלימוד.

גם בחסידות האשכנזית ששורשה הוא הבעל שם טוב זיע"א עסקו בזוהר ובתורת הסוד והייחודים. זה היה עיקר הלימוד. להחזיר העטרה ליושנה הוא לעסוק כפי אבותינו בזוהר הקדוש, לפרש אותו, ללמוד ממנו הלכות שלא סותרות שולחן ערוך ולחזק ידיעת טעמי המצוות.

אור הגאולה אורו של משיח מנצנץ נבואות אחרית הימים כבר כאן, מלך פרס כבר קם ומתכנן בפועל ולמעשה כיצד לקיים את הנבואה האומרת ש"יקום מלך פרס וירצה להשמיד את העולם", וכל אומות העולם עולים על ירושלים בכל כלי המלחמה של זמנינו שהם בעיקר "תקשורת" ואיומים מכל צדדינו, חמס בדרום הצטייד ומוכן עם טילים המכסים כל הארץ, יש אומרים טילים כימיים וביולוגיים, חיזבאללה בצפון התחמש יותר מכל מדינה בעולם בטילים ארוכי טווח המגיעים לכל חלקי הארץ, אירופה נשלטת ע"י המוני מהגרים מוסלמיים שהם כבר אזרחיה, ארצות הברית נשלטת ע"י נשיא חציו מוסלמי הקורץ לאומות האיסלם כי אין הגנה ממנו על ישראל.

בתי המשפט שלנו נשלטים ע"י כוחות הטומאה המבקשים לכלות את החינוך היהודי, את הדת היהודית, בתוכנו מבקשים להפריד בשומרי אמוני ישראל ע"י חלוקה לספרדים ואשכנזים, חסידים וליטאיים חרדים ציוניים ועוד.

עם ישראל היקרים בפז, בני הקב"ה, אברהם אבינו ראה ימים אלו בחזיונו, יעקב רצה לגלות נבואה זו לבניו, משה רבינו גילה בהסתר ימים אלו בתורה, כל הנביאים ניבאו לימים אלו, התנאים הקדושים כתבו על הימים האלו, וכולם הסכימו שלא כדאי לחיות בעולם של ימים המתקרבים עלינו (בע"ה לטובה) אולם הם, כולם, נתנו לנו כלים החזקים מכל "פצצת אטום" הם העניקו לנו ידיעות על השגחת בורא עולם, על מיתוק הדינים, על הטלת אימה ופחד על כל שונאינו, הם הזהירו אותנו משאננות, "ממצוות אנשים מלומדה", הם התחננו לפנינו שלא להכעיס את בורא עולם, הם לימדו אותנו על ההשגחה המשתנה מעולם לעולם, ממקום למקום, הם גילו לנו כי ארץ ישראל היא פתח השמים שרק בישראל השכינה שורה, שרק בישראל יש רוח הקודש, שרק בישראל אפשר לפשוט את שחרות וקדרות הגולה ולהלביש את המלכה בלבושי מלכות לבן, שאז היא לא תהיה "שחורה".

והפעם תיטור את כרמיה, את כרם ישראל ולא תגיד "כרמי שלי לא נטרתי". כי השכינה היא התורה שבעל פה, היא הולבשה שחור ע"י לימודי הפשט והפשטנים לצורך הגלות, כדי שעם ישראל יוכל להתקיים בין העמים מבלי לגלות את תכלית הבריאה, מבלי לגלות את סודות התורה שכל מטרתה הוא ברור ניצוצות הקדושה מהעולם הגשמי ובכך לגרום לחורבן כל אומות העולם העכו"ם וכל העולם הגשמי לעולם מתוקן, עולם נצחי, עולם הבא.

כל כך הרבה צדיקים אמרו כאשר הגיעו לארץ ישראל "הלואי והייתי שוכח כל מה שלמדתי בחוץ לארץ" לנקות השכל הקדוש מטומאת העמים כפי שאמר בספר תפארת שלמה על התורה - פרשת דברים: הנה זה הדבר שאמרו חז"ל עתידה תורה שתשתכח מישראל כי להיותם מקבלים אור הגדול של התורה העתידה צריכים לשכוח את שלמדו כבר:... בכדי לקבל את אור תורת הגאולה, את התורה שעליה אמר הקב"ה בספר ירמיה פרק לא (לב) כִּי זֹאת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֶכְרֹת אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי הַיָּמִים הָהֵם נְאֻם ה" נָתַתִּי אֶת תּוֹרָתִי בְּקִרְבָּם וְעַל לִבָּם אֶכְתֲּבֶנָּה וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹהִים וְהֵמָּה יִהְיוּ לִי לְעָם: כדי שהקב"ה יכתוב את תורתו על ליבנו צריך לנקות את הלב משחרות וקדרות הגולה, לפתוח שערי שמים בסודות התורה, שכל יהודי יכוון בתפילתו לברר את כל ניצוצות הקדושה, לייחד ייחודים, לעסוק בתורת הזוהר שעליה נאמר כי בחיבור הזה יצאו מהגלות ברחמים, זה לא נאמר על אף חיבור!!, בעלי תשובה מקבלים כבר את האור הזה, הם לא ידעו את תורת הגלות קודם, ולכן הם נמצאים באור הגאולה, רואים את זה על פניהם. ואתה?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר