תוכן גולשים: האמת המכוערת של עולם השידוכים

הגולש ניסים טוען בתוקף: יש מעקבים רבים אחרי כל גבר או אישה שנרשמים לשדכנים או שדכניות. וגם: סעיפי החובה של המשתדך, ומה עולה בגורלו של מי שמפר אותם? "האם יש בר דעת שרואה התנהלות כזאת ועוד יאמין ויהיה בטוח ששידוך של היום הוא הטוב ביותר?", שואל ניסים. יש לכם מה להשיב לו?

ניסים | כיכר השבת |

שלום רב לכל הגולשים היקרים הי"ו. רציתי לפתוח ולהוציא את הקלפים על האמת המסתתרת מאחורי השידוכים. כפי שרבים ורבים מתעלמים ממנה וומשיכים לצייר את דרך השידוך כדרך הכי "בטוחה ויעילה" ודרך ההתנהלות של השידוך המעוות והפגום, שלמען האמת או למי שהאמת חשובה לי הוא לרוב הפתח של הפתח של הצרות.

בעולם של היום, תלמיד ישיבה שרוצה להתחתן אמור על פי הקודים החברתיים לפנות לשדכנים כי ראשי הישיבות לא מתעסקים בלסדר פגישות. הם מורידים מעליהם כל אחריות לדאוג לחתן את התלמיד כי זה לא מעניין אותם כל-כך, וגם כי הרבה תלמידים הולכים להירשם לשדכן. כתוצאה מכך, תלמיד אשר אינו חפץ לפנות לשדכן, "נתקע" ברווקות שלו תקופות ארוכות כי בשביל תלמידים בודדים שלא רוצים לפנות לשדכן ראש הישיבה לא ייתיחס ויעזור.

ואציין את ההתנהלות האמיתית שרבים מציירים אותה כדבר יעיל וטוב, וכל בר דעת שבריא בנפשו רואה וכבר מבין שהצרה קרובה אליו לבוא ומסתייג בצדק ובמשפט.

א´ יש מעקבים רבים אחרי כל גבר או אישה שנרשמים לשדכנים או שדכניות (ואם אני טועה בדבריי זה מה שלי אישית עשו).

ב´ זמן הפגישה לא ייארך מעל לשעה וחצי.

ואולי תיהיה אפשרות להיפגש לשעות יותר ארוכות רק אחרי האירוסים.

ג´ אסור לדבר בטלפון וגם אם כן - אז לזמן מצומצם וזה רק אחרי שכבר החליטו שרוצים להתחתן.

ד´ אסור להיפגש יותר מ 3 פגישות, בנוסף לזמן הקצר שצריכה להיות הפגישה כפי שכתבתי לעיל, ועל הבחור להגיע להחלטה סופית תוך פרק זמן קצר. ה' ישמור.

ה´ ברגע שמשנים משהו מהסעיפים הללו, אתה נחשב לסוג ב'.

האם יש בר דעת שרואה התנהלות כזאת ועוד יאמין ויהיה בטוח ששידוך של היום הוא הטוב ביותר?

אני אשמח לקבל פניות, ואשמח לשמוע את דעות הגולשים בפרט מאדם שראה והתנסה ולא מאחד שמסתיר את האמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר