תוכן גולשים: בין ציפי לבני לבכיינות של "יתד נאמן"

גם ביטאון הפלג החרדי-ליטאי מתבכיין כל היום בטוריו על ההתייחסות המנוכרת כל כך של השלטון לחרדים. ולבני? מתבכיינת על מצבה של המדינה. התעשתו: חברי קדימה ויתד נאמן כאחד, טרם יהיה מאוחד מידי! טרם נגלה שהתהום שכרינו במי ידינו פעורה ברמה שלא ניתן לכסותה! דעה

אבישי פרי. | כיכר השבת |

לא צריך להיות מאבחן בעל תעודה ותהודה בשביל לאבחן את אופי האישיות שמשותף ליו"ר האופוזיציה ציפי לבני ול... ביטאון הפלג החרדי-ליטאי "יתד נאמן"..

ואם תרימו גבה ותפתחו זוג עיניים, ובצדק, ותתמהו: מה לשמיטה אצל הר סיני?! אשיבכם דבר: ישנו מאפיין זהה בשניהם: ההתבכיינות התדירה והבלתי פוסקת. כמובן, שכל אחד במקומו מונח; לבני מתבכיינת כל עת על גורלה המדיני המנותץ, בשלל תואנות סרק על "בידוד" נוראי שאופף את הארץ, ועל כך שאף מנהיג מדינה ושוע ארץ נכבד לא נאות לענות לראש הממשלה אפילו בטלפון.. מי ששומע אותה לאחרונה מגלה מדינה אחרת לחלוטין מזו שכולנו, שמונחים על הקרקע, יודעים ומגלים, וזה מעניין לשמוע את זה..

מה שקורה זה שלבני במזרקות פיה הבלתי פוסקות על ה"בידוד" שהיא רואה אותו, היא נוהגת ככסילה ואוילית אמיתית, שכן כך או כך, אמירות אלו רק מנציחות את אותו ה"בידוד" המדובר, אלו רק מהדקות אותו וכורכות את החבל סביב הגרון יותר ויותר... אז במקום לפעול, בדרך זו או אחרת לבלימת אותו ה"בידוד", וחישול המדינה, אולי באמצעות תבנית מדינית משורטטת אחרת, היא בוחרת כל היום רק לרטון ולרטון ולרטון.. ומלבה את האש המדינית. משחקת לידי האויב כמו השמאל הסהרורי והקיצוני. בדיוק כך.

ולהבדיל, גם ביטאון הפלג החרדי-ליטאי מתבכיין כל היום בטוריו על ההתייחסות המנוכרת כל כך של השלטון לחרדים, ועל הבעיטות הגסות שהוא מנחית בו ללא הרף, מה שמביא את הציבור הזה לחוש יותר ויותר נחות ומתוסכל ורק לחדד יותר ויותר את המלחמה והשנאה מהמתרס הממשלתי. כל המאמרים עם לשונות החרב הללו רק משחקים לידי הצד הזה שעשוי להיות יותר ויותר נחוש במלחמתו העיקשת להטמיע בחינוך החרדי את ערכיו, וההתנהגות בדרך זו, אין צורך להכביר במילים, שמורה לטיפשים בלבד.

התעשתו: חברי קדימה ויתד נאמן כאחד, טרם יהיה מאוחד מידי! טרם נגלה שהתהום שכרינו במי ידינו פעורה ברמה שלא ניתן לכסותה! התעשתו! צאו מהבועה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר