מכתב פתוח ליחיאל סבר ו"יתד נאמן"

עזוב ספרדי או אשכנזי. אם הרב אלישיב שליט´´א היה פוסק כך גם היית קופץ בראש כמו מי שתמיד קופץ? איך אפשר להעיז פנים בפני גדול ישראל? תחשבו רגע: האם אתם בטוחים שהקב´´ה שמח בזה במה שאתם עושים? הרי אלוקים הוא לא ליטאי לא ספרדי ולא חסיד. איך אתם מעיזים לדבר על אדם שהוא גדול הדור שלא פעם ופעמים עשה ניסים ומופתים?

אחד מהעם | כיכר השבת |

ליתד נאמן ולכתב יחיאל סבר שלום

הנידון: פרשית הגיור

שלום!

א. לאחרונה התפרסם בעיתונכם כמה וכמה כתבות נגד גדולי התורה

יחיאל סבר, אתה תמיד ראש וראשון נגד מרן בכנס דרשו, בנתוחי המתים, בהיתר מכירה, גיורי צה´´ל, אתה לא חושב שזה לפעמים אישי מיידי תגיד לי אתה מה אתה כל הזמן נדלק על הפרשיות האלו מי אתה בכלל שתדבר על גדול ישראל?

עזוב ספרדי או אשכנזי. אם הרב אלישיב שליט´´א היה פוסק כך גם היית קופץ בראש כמו מי שתמיד קופץ? איך אפשר להעיז פנים בפני גדול ישראל?.

ב. אתם כותבים וצועקים על האינטרנט. מה אם "חברי יתד נאמן" בפייסבוק? הרי נגד האינטרנט איפה אתם עכשיו תגידו הרי פתחתם עמוד שם נגד הרב עובדיה.

אין לכם עם מה להתעסק רק עם גדולי ישראל? כל מי שרק דיבר פעם על גדול ישראל חטף.

יחיאל סבר, אני חושב שאתה צריך לעשות המון תשובה.

גם אם הרב אלישיב באמת התבטא נגד הרב עובדיה, למה לכם להיכנס לכל זה?

וגם אם אתם דוחפים את האף, תביאו חתימות, תביאו מכתבים. אל תכריזו סתם. אתם מכניסים את עצמכם למחלוקת וטינוף. למה לפרד את העם?

תחשבו רגע: האם אתם בטוחים שהקב´´ה שמח בזה במה שאתם עושים? הרי אלוקים הוא לא ליטאי לא ספרדי ולא חסיד. איך אתם מעיזים לדבר על אדם שהוא גדול הדור שלא פעם ופעמים עשה ניסים ומופתים?

החותם בכאב רב

פלוני אלמוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר