צביעות חילונית: מי כאן בדיוק הפרזיט? - תוכן גולשים

רמאויות, נוכלויות וניצול עבודתם של אחרים - זה העיסוק המרכזי של תוקפי הציבור החרדי. משה מור חושף את פרצופם האמיתי ומציג פתרון נגד המסיתים: תרופה יעילה ופשוטה להפליא שתפתור אחת ולתמיד את המצוקות הבלתי נסבלות של אלו המתפרנסים מן היללות על הפרזיטיות החרדית היא מתן אפשרות לכל משלם מיסים לקבוע לאלו מטרות שאינן משותפות לכלל הצבור הוא מבקש שיועברו כספיו

משה מור | כיכר השבת |
(פלאש 90)

בעניין ההאשמות התדירות כנגד "בטלנותם" ו"פרזיטיותם" של אלו הנמנים על הצבור החרדי, מישהו עוד עלול להתרשם שבוקרו של הישראלי הממוצע נפתח באמירת "לשם ייחוד" לפני תחילת העבודה כהכנה מתבקשת למימוש האידיאל הנשגב של חייו. כמובן שהאמת הינה אחרת לחלוטין אולם כידוע אין בעובדות כדי לקלקל תיאוריות המפרנסות שנים עיתונאים, פוליטיקאים וסתם כאלו המשוועים לתשומת לב ציבורית.

בעוד שלפני כמה עשרות שנים, שעה שהחלוציות עוד בערה בעצמות הישראלים והאידיאליזם היה חלק בלתי נפרד מחייהם, עוד ניתן היה לדבר במושגים מעין אלו. בימינו, בעידן הטלנובלות האויליות ושעשועי ההמונים ברמת שטיח הרצפה, הישראלי באופן מתבקש סולד מעבודת כפיים, סולד מעבודה בכלל ואף עמל קשות ליצירת תדמית אוניברסאלית של נוכל וקומבינטור שהיושרה ממנו והלאה. לו העבודה היתה אידיאל אזי הישראלי היה ממשיך לעמול גם אם לידיו היו נופלים לפתע כמה מליוני שקלים, ישנם אולי כמה שוטים העלולים להאמין בכך, לא יותר.

קשה לומר על שכבת האוכלוסיה ממנה מגיעים המסיתים הראשיים כי הנמנים עליה מתפרנסים מעמל כפיים, אוכלוסיה זו מתפרנסת בעיקר "ממקצועות אוויר" הנושאים בחובם מידה לא מבוטלת של רמאויות, נוכלויות וניצול עבודתם של אחרים. על עיסוקים אלו כגון תיווך, עריכת דין, ראיית חשבון, מסחר, ניהול, עיתונאות וכדומה יצא קצפם של הוגי הציונות הראשונים בהיותם מקצועות לא פרודוקטיביים המטמיעים תכונות שליליות ובזויות בעוסקים בהם.

אלו הרוכבים על הגל העכור של שנאת שומרי המצוות מעוניינים לרוב שכספי המיסים שלהם יועברו למימון תיאטרון הבימה, לפילהרמונית, לאירועי ספורט כמו המכביה וליגות ספורט למיניהן, למערכת החינוך הישראלית הכושלת, למשטרה הבולעת תקציבי עתק בשל הכישלון החינוכי של מערכת החינוך הנ"ל, לתקצוב בזבזני של כל מיני פרופסורים המקדישים חייהם לחקר התרבות השומרית הקדומה או חקר מוטת הכנפיים של הפינגווינים בעידן הקרח האחרון וכדומה.

מנגד, רוב אלו הנמנים על הצבור המסורתי והדתי מתפרנסים מעבודת כפיים, אין חולק כי רוב מוחלט מקרב מצביעי מפלגת ש"ס שנהנית לרוב ממספר מנדטים העולה על 10, הנם כאלה. מבחינה של מספר המנדטים של המפלגות הדתיות המייצגות את הצבור המעוניין במימון מסגרות, אירגונים ונושאים יהודיים תורניים עולה כי לפחות 20 אחוז מהתקציבים שאינם מוקצים למטרות מוסכמות משותפות (כמו אלו לצרכי ביטחון) צריכים להיות מועברים למטרות תורניות. מתוך כ 25 המנדטים של המפלגות הדתיות המובהקות, לא יותר מאשר 2 מנדטים מייצגים את קולות האברכים ואלה ניתנים בקלות לקיזוז בקולות המוני הדתיים והמסורתיים המצביעים למפלגות שאינן דתיות ומבכרים את התרבות התורנית על פני מימון פרופסורים שציפור נפשם ומשאת חייהם הנה המלחמה על זכויות הפלסטינים ושיסוי מדינות העולם כנגד מדינת ישראל.

הפתרון להסתה

תרופה יעילה ופשוטה להפליא שתפתור אחת ולתמיד את המצוקות הבלתי נסבלות של אלו המתפרנסים מן היללות על הפרזיטיות החרדית היא מתן אפשרות לכל משלם מיסים לקבוע לאלו מטרות שאינן משותפות לכלל הצבור הוא מבקש שיועברו כספיו. או אז יאלצו אותם מסיתים ומפיצי שנאה למצוא לעצמם צבור אחר לחבוט בו ולבנות קריירה על גבו . מאחר ומדובר בפתרון כה פשוט, גם מבחינה טכנית, די מוזר מדוע אף לא אחד לא מעודד את הפתרון הזה, מן הסתם ברור לחובטי החרדים כי במקרה זה התקציבים שיועברו למטרות תורניות יהודיות יכפילו וישלשו את עצמם.

ההאשמה האחרונה שניתן להאשים את אלו היושבים במוקדי ההסתה במערכות העיתונים הרדיו והטלויזיה הינה שהם מתפרנסים מעמל כפיהם. במקרה הטוב ניתן לומר שהם מתפרנסים מברברת וקשקשת, אינם מייצרים דבר ואינם מוסיפים אף לא שקל אחד למאזן התשלומים, כאשר בזה הרע ניתן לומר שהם מתפרנסים משיסוי אוכלוסיות בישראל האחת כנגד רעותה, ליבוי מפלס השנאה והטפת מוסר לכל העולם מלבד לעצמם.

די אם נזכיר למשל, בהמשך להאשמות על הגזענות החרדית ומבלי להביע עמדה, כי ברמות המכריעות של מוקדי המשפט האקדמיה והתקשורת שוררת האפליה ברמות בעייתיות הרבה יותר, בבית המשפט הגבוה לצדק ישנו ספרדי אחד וערבי אחד, כאשר ישנן אוכלוסיות שלמות שאינן מיוצגות ומעולם לא היו מיוצגות בבית המשפט העליון, ואף על פי כן זה שנים שמוסד זה מתיר לעצמו בעזות מצח להשתלח בפראות באוכלוסיות אחרות שאינם מדקדקים על קוצו של יו"ד בהלכות השוויון והאינטגרציה.

גם אנשי התקשורת המתנפלים בחמת זעם על אלו המעיזים להביע דאגה מהצפת מדינת ישראל באפריקאים, בערבים, בפליטים ובאוכלוסיות בעייתיות ונחשלות מכל מיני מדינות בעולם – אף אינם מעלים על דעתם להתגורר בקרבה לאוכלוסיות אלו. את קליטתם ואת ההתמודדות עם מטען הבעיות הבלתי אפשרי שהם מביאים עימם הם מותירים לאוכלוסיות חלשות ממילא, ובאם מי מהנמנים על אוכלוסיות אלו לא נזהר מספיק ומביע מורת רוח מכך, אנשי התקשורת שמינו עצמם למשטרת המחשבות, אצים רצים להפליא בו גידופיהם ולהכתיר אותו בתארים המקובלים והלעוסים כמו פרימיטיבי, מפגר חשוך וכדומה.

למרבה הצער כוחם של נביאי השקר הולך וגדל, העוצמה אותה הם אוחזים בידיהם הינה מדהימה והעיוורון בו לוקים ההמונים הנוהים אחריהם הינו כמעט מוחלט. עלילותיהם על כפיה דתית שכביכול קיימת במדינה מתגמדות אל מול האכזריות בה הם עטים על אותו אומלל שכשל והעז להביע דעה החורגת ולו במשהו מדעותיהם, הם מהללים את הדמוקרטיה ואת שלטון הרוב בעוד שבדעותיהם הם מייצגים צבור שאינו מונה יותר משלושה מנדטים ומנסים בכל דרך אפשרית לכפות דעתם על הרוב, טמונה בהם שנאה עזה לכל מי ששונה מהם זאת חרף הפטפטת הבלתי פוסקת על קבלה בלתי מותנית של האחר.

הם עובדים במערכות תקשורת המוחזקים בידי מספר מצומצם של בעלי הון שיש להם עניין להעסיק את צבור העבדים במלחמות הדדיות בכדי להסיט את תשומת הלב של ההמונים מהעוולות האמיתיות הנגרמות להם על ידי אותם בעלי הון והפוליטיקאים, הנושאים גם הם עיניים כלות לעבר אותם בעלי הון בציפיה למנת ליטרת הבשר היומית שלהם.

המלחמה מתעצמת

נשמות הערב רב לא פסקו מעם ישראל, בספרים רבים מובא כי לקראת הסיבוב האחרון, לקראת הגאולה השלמה כוחו של קבוצת הערב רב תיהפך לדומיננטית יותר ויותר והמלחמה על נשמות המוני בית ישראל תלך ותתעצם. אותו ערב רב הוא מיעוט קטן ושולי מחד אולם צעקן, פעלתן ונמרץ בצורה מעוררת השתאות מאידך. הוא נושא את דברו של הרוע והטומאה, ומהותו הסתת והדחת המוני בית ישראל מאביהם שבשמיים. הקב"ה הטיל עליהם תפקיד וכשליחים נאמנים ונמרצים דבר לא יזיז אותם מעמדתם גם לא הדברים הברורים והמשכנעים ביותר עלי אדמות , שום תחתית לא תהווה גבול תחתון עבורם ושום צעד לא יהיה מבחיל מבחינתם במסגרת מלחמותיהם בקב"ה ובנושאי דברו בעולם. אין מענייננו לדבר סרה ביהודים אולם מוקדי הבעייה צריכים להיות מזוהים בדייקנות בכדי להבהיר להמונים את מהותם של אלו העומדים מולם.

רוב אלו הנמנים על העם היהודי מתרשמים מדברי קירוב המדברים אל הלב. על אף שיתכן ואורח חייהם היום יומי אינו מנוהל בהתאם לאמור בשולחן ערוך, בשורש נשמתם הם יהודים גמורים ועם מעט מאמץ, כפי שמעידה המציאות, ניתן להדליק בנשמתם את הניצוץ היהודי ולגרום להם להשתוקק לחזור אל עצמותה ומהותה של הנשמה היהודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר