אובמה לרשת "פוקס ניוז": "מה תעשו אחרי שאני אלך?"

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, טען לאחר הראיון ברשת פוקס ניוז, כי הראיון לא היה הוגן: "אתם לא הוגנים איתי". ביל אוריילי, המראיין: "תפקידי הוא לשאול אותך את השאלות הקשות" (בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock. וידאו: פוקס ניוז)

לאחר ראיון ברשת הטלוויזיה השמרנית "פוקס ניוז" שאל המראיין, ביל אוריילי, את הנשיא האמריקני, ברק אובמה, האם הוא לא היה הוגן איתו בראיון. אובמה השיב: "בהחלט, אבל אני מחבב אותך למרות זאת".

כזכור, הנשיא האמריקני הנהיג בכהונתו מסורת על פי הוא מתראיין לרשת המשדרת את משחק ה"סופרבול", משחק הספורט הגדול והנצפה ביותר בארה"ב. אלא שהפעם מי ששידרה את המשחק היא הרשת השמרנית "פוקס ניוז", הנחשבת למתנגדת של אובמה.

המראיין ביל אוריילי לא ריחם על הנשיא ושאל את השאלות הקשות, ביניהן, סיפור מתקפת הטרור על שגרירות ארה"ב בלוב, שם נרצח השגריר האמריקני, והקשיים ברפורמת הבריאות של אובמה (אובמה קר). אובמה זע באי נוחות על הכסא והיה נראה שהוא עומד לאבד שלוותו נוכח המתקפה של המראיין.

הראיון הועבר בשידור חי למאות מיליוני אמריקאים, אך רק כעת מתפרסם קטע הוידאו שצולם לאחר הראיון.

המראיין שואל את הנשיא האם הוא חושב שהוא לא היה הוגן איתו. הנשיא משיב בכנות: "בהחלט, אבל אני מחבב אותך למרות זאת". המראיין מקשה ושואל "תגיד לי כמה לא הייתי הוגן איתך?". כאשר הנשיא מנסה להתחמק, אומר לו אוריילי "אתה לא יכול לטעון כנגדי בלי לפרט".

אובמה השיב למראיין ואמר: "הרגע סיימנו ראיון ומה ששאלת/טענת זה רק על רפורמת הבריאות שלא עובדת, המתקפה בלוב, ופרשיית השחיתות במיסוי". אוריילי טען מיד ואמר כי אלו היו שאלות לגיטימיות, אך אובמה טען מנגד כי "אתם מציגים את הנושאים הללו 'בצורה מסוימת'".

אובמה הוסיף ואמר כי "זה בסדר. אם אתה רוצה להיות נשיא ארה"ב, אתה צריך לדעת שאתה תהיה נתון לביקורת". בשלב זה נכנס אוריילי לדבריו של הנשיא, טען כי השאלות הללו הן ביקורת לגיטימית, וביקש לדעת האם זה היה לא הוגן.

אובמה השיב בתשובת מחץ: "ללא קשר אם זה הוגן או לא, זה הפך את "פוקס ניוז" למאוד מצליחה. אתם תצטרכו לחשוב מה לעשות אחרי שאני אלך", אמר אובמה בציניות.

צפו בראיון המלא של אובמה ברשת "פוקס ניוז"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר