סיכום חדשות החג:

מחבלי דאעש שחטו חטוף נוסף; עימותים בהונג קונג

זה מה שקרה במהלך יום הכיפורים: אנשי ארגון הטרור דאעש הוציאו להורג חטוף נוסף - פעיל סיוע בריטי בשם אלן הנינג. במקביל, גם קנדה מצטרפת למלחמה בארגון • עימותים אלימים בין תומכי הממשל ופרו דמוקרטים בהונג קונג • בארצות הברית חוששים מהידבקות במחלת האבולה, מבנה בטקסס פונה מיושביו (חדשות)

(צילום מסך)

איום דאעש על העולם: ארגון הטרור דאעש הוציא להורג חטוף נוסף. בסרטון שפרסם אמש (שישי) נראה לוחם של הארגון כשהוא עורף את ראשו של פעיל סיוע בריטי בשם אלן הנינג. לפני כשלושה שבועות, בסרטון אחר שהנפיק הארגון, הוא איים בהוצאתו של הנינג להורג.

במקביל, הודיעה במהלך סוף השבוע קנדה על הצטרפותה למאבק בארגון האיסלאמי. ראש הממשלה הקנדי סטיבן הארפר אמר כי מדינתו תצטרף לתקיפות האוויריות בעיראק ובסוריה. הצטרפות הכוחות הקנדיים לכוח הבינלאומי דרושה את אישור הפלרלמנט, שצפוי להעניק אותו.

בנוסף, הודיעה גרמניה על הגברת מעורבותה במלחמה, וכי תקים מרכז אימונים מיוחד עבור הכוחות הכורדים והעיראקים.

החשש מאבולה בארצות הברית: הרשויות בטקסס פינו מדיירים את הבית בו שהה אריק דנקן, חולה האבולה האמריקני הראשון. ובמקום טיפל צוות מיוחד לטיפול בחומרים מסוכנים שהשמיד רהיטים שעלולים היו לשאת את הנגיף שהביא עד עתה למותם של מעל 3,000 בני אדם באפריקה.

ביום שישי הודיע הצבא האמריקני כי ישלח 1,600 חיילים שמערב אפריקה בכדי לסייע במיגור המבלה - מה שיכפיל את מספר החיילים המוצבים במקום.

עימותים אלימים בהונג קונג: הפרו דמוקרטים בהונג קונג הודיעו כי הם חוזרים בהם מהסכמתם להתחיל בשיחות עם גורמי הממשל. במהלך סוף השבוע הסוער במקום, התפרעו מפגינים תומכי הממשל והשחיתו מחנות של הפרו דמוקרטים.

18בני אדם נפצעו בעמותים אלימים באזור מונג קוק, 19 בני אדם נעצרו. מפגינים פרו דמוקרטיים טענו כי המשטרה משתפת פעולה עם מפגינים תומכי המשטר ומאפשרת להם לתקוף אותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר