234 ק"ג

קולומביה: הישראלי שנעצר "הבריח סמים"

על פי הקולומביאנים, בעל היאכטה הישראלי, רועי ארז, נעצר לאחר שבכלי השייט שלנו נמצאו 234 ק"ג של סם הקוקאין, זאת בניגוד לטענות הראשוניות של ארז ומשפחתו (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רועי ארז)

הרשויות בקולומביה טענו בסוף השבוע, כי מאות קילוגרמים של סם הקוקאין נמצאו על היאכטה של רועי ארז, החקלאי הימי הישראלי, שמשפחתו טענה כי נעצר בשבוע שעבר. לפי חיל הים המקומי, הוא נעצר והועבר לחקירת הרשויות בסן אנדרס.

לפי הודעת חיל הים הקולומביאני, סירת המפרש של ארז נשאה את דגל גרמניה והפליגה בים הקריבי, באזור שבין פנמה לארובה. בשלב מסוים היא נכנסה למים הטריטוריאלים של קולומביה, תוך שהיא סטה מהנתיב לג'מייקה, עליו היא הצהירה מלכתחילה.

כוחות חיל הים לקחו את הסירה לאי סן אנדרס הקולומביאני, שם נערכה פשיטה על הכלי ונמצאו 245 חבילות מלבניות שהוסתרו בסירה והעלו חשד שמכילות סמים.

בבדיקה שנערכה בחוף על ידי הרשויות בקולומביה עלה כי החבילות הכילו 234 קילוגרמים של קוקאין ושני אנשי הספינה, ארז ואזרח קולומביאני, נעצרו בגין עבירות של סחר, ייצור או נשיאת סמים. ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל בבוגוטה, יובל שרעבי, שוחח טלפונית עם ארז ווידא ששלומו טוב.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמה אחותו של ארז פוסט בפייסבוק שבו טענה כי חיל הים הקולומביאני השתלט על הסירה של אחיה באלימות וגרם לה נזק רב, זאת בטענה שהוא מוביל אדם שמוגדר מבוקש בקולומביה.

ארז סיפור מוזר למדיי, לפיו, יומיים לפני המעצר הוא נתקל בספינת פיראטים שהכריחו אותו באיומי רובה להעלות את האדם ליאכטה, ולאחר מכן התברר כי הוא מבוקש של השלטונות בקולומביה. כאמור, גרסתו שונה לחלוטין מגרסת הקולומביאנים ובשגרירות ישראל ימשיכו לנסות להביא לשחרורו של ארז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר