משפט הדחה

טראמפ: ציד המכשפות חייב להסתיים עכשיו

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס למשפט ההדחה שמתנהל נגדו והעובדה שיו"ר בית הנבחרים מסרבת להעביר את האישום לסנאט: "אין לה זכות לעכב את ההליך" (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נשיא ארה"ב טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס הלילה (שלישי) למשפט ההדחה שמתנהל נגדו והעובדה שיו"ר בית הנבחרים מסרבת להעביר את האישום לסנאט: "אין לה זכות לעכב את ההליך".

לדברי טרמפ, בחשבון הטוויטר שלו, יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוס מעכבת במכוון את העברת סעיפי האישום לסנאט: "אין לה זכות לעכב את ההליך. ציד המכשפות חייב להסתיים עכשיו במשפט בסנאט. לא צריך לבזבז עוד זמן על 'הונאת ההדחה".

כזכור, בשבוע שעבר, בית הנבחרים האמריקאי הצביע בעד הדחת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מתפקידו, בשל חלקו בפרשת אוקראינה גייט, במסגרתו מאשימים אותו במפלגה הדמוקרטית בניצול כוחו לרעה.

מדובר בפעם השלישית בהיסטוריה האמריקאית שבית הנבחרים מצביע בעד הדחת נשיא, אך ההליך צפוי להיחסם בסנאט, שם נהנית המלגה הרפובליקנית מרוב.

מהבית הלבן נמסר בתגובה להדחה כי "הנשיא מוכן לשלב הבא ובטוח שהוא יזוכה לחלוטין, וכי הסנאט יחזיר את הסדר הרגיל על כנו, את ההגינות ואת ההליך ההוגן. היום הגיע לשיאו אחד הפרקים הפוליטיים המבישים בתולדות ארצנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר