תפנית מפתיעה

בגלל הסקרים: טראמפ יפרוש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב?

בכירים במפלגה הרפובליקנית טוענים כי אם הסקרים ימשיכו, ויצביעו על נצחון גורף למועמד המפלגה הדמוקרטית ג'ו ביידן, יפרוש טראמפ מהמירוץ לבית הלבן • הדובר: 'פייק ניוז' (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
דונלד טראמפ. יפרוש מהמירוץ לנשיאות? (צילום: שאטרסטוק)

הסקרים אינם מאירים פניהם לנשיא ארצות הברית המכהן, דונלד טראמפ, המפסיד כמעט באופק קבוע ליריבו הפוליטי, סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן.

פעילים בכירים במפלגה הרפובליקנית טוענים כי אם המגמה תימשך, טראמפ צפוי לפרוש מהמירוץ ולאפשר למפלגה להריץ מתמודד אחר מול מועמד המפלגה הדמוקרטית.

דיווח על כך התפרסם ברשת התקשורת הימנית-שמרנית פקוס ניוז, שם ציטטו פעיל בכיר שאמר כי "זה מוקדם מדי, אבל אם המצב בסקרים יחמיר - יש תרחיש שבו הוא יפרוש".

בכיר אחר אמר, "שמעתי את הדיבורים על הנושא, אבל אני בספק אם זה נכון. ההימור שלי הוא שהוא יעשה את זה רק אם יאמין שאין סיכוי שינצח".

עצרת בחירות של טראמפ (חשבון הטוויטר של הנשיא)

בדוברות הקמפיין הכחישו את הדיווח וטענו כי טראמפ נשאר במירוץ - ואף עומד לנצח למרות הסקרים. "זה אבי אבות החדשות המזויפות", אמר הדובר.

הוא הוסיף ותקף את הסקרים השקריים לטענתו. "כולם יודעים כי הסקרים בתקשורת תמיד טועים ביחס לנשיא טראמפ כדי לקבוע נרטיבים כוזבים. זה לא יעבוד. הייתה התרגשות דומה בשנת 2016, ואם זה היה מדויק, הילרי קלינטון הייתה נמצאת עכשיו בבית הלבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר