דיווח בארה"ב

מ'הבונקר'? איוונקה טראמפ תתמודד לסנאט

אחרי רכישת השטח באי במיאמי, מדווחים כלי תקשורת בארה"ב כי הבת של הנשיא המכהן שוקלת להתמודד לסנאט מול מרקו רוביו, שהפסיד לדונלד טראמפ בפריימריז (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ)

איוונקה טראמפ, הבת היהודיה של הנשיא דונלד טראמפ, שוקלת לפתוח בקריירה פוליטית עצמאית - כך מעריכים בכתבות שפורסמו בכלי תקשורת בארה"ב.

דיווחים אלו מתגברים בעקבות הידיעה כי בני הזוג ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ רכשו מתחם באי אינדיאן קריק שבמיאמי, שם יבנו להם אחוזת מגורים.

לפי ההערכות כעת, טראמפ מתכוננת להתמודד לסנאט מטעם מדינת פלורידה, ולהתמודד ראש בראש מול מרקו רוביו, הסנאטור כיום מטעם המדינה.

רוביו, הוא איש המפלגה הרפובליקנית שהתמודד בזמנו מול דונלד טראמפ בבחירות הפנימיות לתפקיד מועמד המפלגה לנשיאות ארה"ב.

אחרי שהפסיד לטראמפ האב במדינת מגוריו, פרש מהמירוץ. האם כעת טראמפ הבת תביס אותו במדינתו במירוץ לסנאט האמריקאי?

יצוין כי טראמפ נחשב לפופולרי מאוד בפלורידה, ולכן לפי גורם פוליטי שצוטט ברשת CNN, איוונקה טראמפ יכולה לכבוש בקלות את המירוץ.

בינתיים, איוונקה טראמפ ממשיכה להציג פעילות שגרתית, אחרי שנמנעה מהתייצבות פומבית לצד טענות אביה כי הבחירות לנשיאות, בהם הפסיד לג'ו ביידן, זויפו.

בין היתר העלתה תמונות בהם היא מחלקת קופסאות מזון למשפחות נזקקות, לצד עוד שלל פעולות לקידום הכלכלה האמריקאית ולטובת הסביבה.

פעולותיה אלו, לצד רכישת מתחם המגורים במיאמי, הגבירו כאמור את הדיווחים הרבים כי היא מתכוונת להתמודד בעצמה, ולפתוח בקריירה פוליטית עצמאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר