נפרדים מוושינגטון

ג'ארד קנה בית פאר; איוונקה בדרך לסנאט?

בתו וחתנו של נשיא ארצות הברית היוצא רכשו אחוזת פאר בשווי 31 מיליון דולרים באי יוקרה במיאמי שבפלורידה - וההערכות הן כי איוונקה טראמפ עושה דרכה לסנאט (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ג'ארד ואיוונקה בוושינגטון, בימים טובים יותר (צילום: Shutterstock)

לאחר הפסדו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית, יתכן שבתו איוונקה מפלסת את דרכה לפוליטיקה האמריקנית.

לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר רכשו בימים האחרונים אחוזת פאר בשווי 31 מיליון דולרים, על אי היוקרה Indian Creek Island בעיר מיאמי שבפלורידה - אי שמאובטח במשך כל שעות היממה על ידי כוח אבטחה פרטי ומשמש את העשירון העליון. הבית יושב על קו החוף המפורסם של העיר.

עד כה התגוררו בני הזוג בוושינגטון, שכן הם שימשו בתפקידי ייעוץ בכירים בבית הלבן. כעת, עם ההפסד, נראה שהם שמים פעמיהם למיאמי - שם יתכן שאיוונקה בונה על תפקיד פוליטי חדש.

בתו של הנשיא, כך מסתמן על פי הערכות, רוצה להיות סנאטורית. לשם כך הגיעו בני הזוג למסקנה כי פלורידה, הידועה בתמיכה הרבה לטראמפ ולמפלגה הרפובליקנית, תהיה מקום טוב עבור בתו להתמודד בו.

"בהנחה שהיא לא מעוניינת במשרד פוליטי בעל פרופיל נמוך, הסנאט של ארצות הברית נשמע כמו אפשרות סבירה", אמר העיתונאי אדם סמית לרשת החדשות CNN.

לדבריו, "על פי רוב מועמדים לסנאט האמריקני משקיעים שנים בבניית רשת פוליטית ופיננסית כהכנה להתמודדותם, אך הכללים הרגילים הללו לא חלים על איוונקה. אני חושב שהיא תהיה המובילה המיידית אם תתמודד לסנאט האמריקני נגד מרקו רוביו (מי שמכהן עד כה כסנאטור מטעם פלורידה, י"נ), בהתחשב בפופולריות של אביה במדינה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר