בל הארבור

בחב"ד עוקבים: ג'ארד ואיוונקה יהיו בתפילה?

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ שכרו דירה במגדל יוקרה במיאמי, עד שיסיימו לבנות את האחוזה אליה יעברו ב'בונקר המיליארדרים' • האם יגיעו לבית הכנסת החב"די? (אקטואליה)

(צילום: שאטרסטוק)

הם כבר עזבו את הבית הלבן, אך התקשורת בארה"ב עדיין עוקבת אחריהם. נישה פנימית, הביאה גם את אתרי החדשות החב"דיים בארה"ב להתעניין: מה יעשו ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ?

כפי שכבר דיווחנו, בני הזוג שהיו האנשים הקרובים ביותר לנשיא היוצא דונלד טראמפ, רכשו מתחם ב'בונקר המיליארדרים', האי אינדיאן קריק שבמיאמי, שם הם עשויים לבנות את מתחם מגוריהם.

בינתיים, הם שכרו דירה במגדל היוקרתי ארטה במיאמי, בניין בצורת פירמידה הנחשב לאחד ממתחמי המגורים היקרים ביותר על רצועת החוף במיאמי.

אבל הבניין, גם נמצא במרחק הליכה של כ-14 דקות מבית הכנסת חב"ד בשכונת בל הארבור, בראשות השליח הרב שלום בער ליפסקר.

משפחת קושנר ובתו של טראמפ אינם זרים לקהילה המקומית, ובעבר קיימה במקום כנס לקראת הקמפיין של אביה, דונלד טראמפ לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב.

לאחר הבחירות 2016 בהן זכה אביה דונלד טראמפ, הם עברו לוושינגטון כדי להיות קרוב לבית הלבן, וכדי שג'ארד יוכל כהן כיועץ בכיר לנשיא.

כשומרי שבת, הם בחרו אז בשכונה הקרובה מרחק הליכה מבית הכנסת של חב"ד בוושינגטון, בניהולו של שליח חב"ד הרב שמטוב, וכך יכלו ללכת ברגל בשבתות וחגים לבית הכנסת.

האם גם הפעם, השיקול שלהם בשכירת הדירה הייתה המרחק מבית הכנסת החב"די, בו כבר שהו במסגרת קמפיין הבחירות? בחב"ד לפחות, עוקבים בעניין רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר