"בשביל מה?"

איוונקה טראמפ החליטה לא להתמודד לסנאט

המלחמה שהייתה עלולה לפרוץ בתוך המפלגה הרפובליקנית נמנעה בעקבות החלטתה של איוונקה טראמפ, בניגוד לשלל השמועות והדיווחים בנושא, שלא לרוץ מול מרקו רוביו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך מתוך האינסטגרם של איוונקה טראמפ)

איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, אינה מתכוונת להתמודד על מושב הסנאט בפלורידה בשנה הבאה - כך מדווח עיתון הניו יורק טיימס.

מקורב לאיוונקה אמר לעיתון כי "היא מעולם לא בחנה ברצינות את האפשרות להתמודד לסנאט מול מרקו רוביו. זמן קצר אחרי מהומות הקפיטול הודיעה טראמפ לרוביו כי אין לה כוונה להתמודד מולו בבחירות לסנאט בשנת 2022".

בתקופה האחרונה, בעיקר בעקבות רכישת מתחם המגורים ב'בונקר המיליארדרים', התרבו השמועות כי היא שוקלת להתמודד לסנאט מול מרקו רוביו.

אם זה אכן היה קורה, הייתה פורצת מלחמה בתוך המפלגה הרפובליקנית, שכן רוביו היה נחוש להמשיך ולהתמודד גם אם איוונקה הייתה מתמודדת מולו.

דוברו של רוביו, ניק איקובלה, אישר כי איוונקה טראמפ הודיעה באופן אישי לרוביו כי לא תתמודד מולו בבחירות לסנאט: "מרקו אכן שוחח עם איוונקה לפני כמה שבועות. איוונקה הציעה לו את תמיכתה בבחירתו מחדש לסנאט. היתה להם שיחה נהדרת".

הראשון להכחיש את הדיווחים, היה הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שאמר: "היא לא באמת אוהבת את הרעיון להתמודד למושב בסנאט. היא אומרת לי 'בשביל מה אני צריכה את זה, אבא?'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר