עם פרס מיוחד

האיש העשיר בעולם הזמין את פוטין לקרב

איל ההון, בעלי טסלה, שהתערב כבר לפני כשבוע לטובתה של אוקראינה, צייץ היום בחשבונו הפופולרי בטוויטר, כי הוא מזמין את נשיא רוסיה לקרב יחיד • זה הפרס שהבטיח למנצח (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילון מאסק, העשיר בעולם (צילום: שאטרסטוק)

האיש העשיר בעולם, בעלי 'טסלה' אילון מאסק, הוא עשיר לא שגרתי. דוגמות רבות היו במהלך השנים, אבל היום (שני), הוא שוב הצליח להפתיע, כאשר הוא הזמין את נשיא רוסיה פוטין לקרב מולו.

בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו, שם יש לו קרוב לשמונים מיליון עוקבים, הוא כתב לפוטין בשפה הרוסית ואף תייג את הקרמלין.

מאסק כתב בציוץ הפרובוקטיבי שלו, "אני מאתגר את ולדימיר פוטין לקרב יחיד, הפרס הוא אוקראינה", כתב מאסק.

"האם אתה מסכים למאבק הזה?" כתב לאחר מכן, תוך שהוא מתייג כאמור גם את הקרמלין.

כזכור, לפני למעלה משבוע, נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, העלה תיעוד וידאו משיחת זום שקיים עם המיליארדר אילון מאסק, האיש העשיר בעולם. אך מי שעוד נצפה בשיחה היה היועץ האסטרטגי הישראלי-חרדי אשר גולד, שטרם ברור מה היה חלקו בשיחה בין הנשיא למיליארדר.

בתום השיחה עדכן נשיא אוקראינה כי מאסק הבטיח לשלוח לאוקראינה ציוד נוסף המאפשר להתחבר ללוויינים של חברת 'ספייס אקס', מחשש שרוסיה תנסה לחבל בחיבור האינטרנט באוקראינה.

מה עשה היועץ החרדי בשיחת זלנסקי ומאסק? • צפו (צילום: אינסטגרם)

בשבוע שעבר, לאחר ששלח את הציוד הראשוני לחיבור ללוויינים, כתב מאסק לאזרחים באוקראינה: "עדכנו תוכנה כדי להפחית את שיא צריכת החשמל, כך שניתן להפעיל את Starlink ממצית סיגריות לרכב. נדידה סלולרית מופעלת, כך שאנטנת מערך מדורג יכולה לשמור על האות בזמן נסיעה ברכב".

כזכור עוד, לפני כחודשיים, בעקבות סקר טוויטר שפתח מאסק, בו השתתפו מיליוני אנשים, איל ההון ימכור 10% ממניותיו בחברה כדי לשלם מס לארצות הברית.

48 שעות אחר כך, והתברר שבהחלטה אין רווח כלכלי, אלא להיפך: מאסק הפסיד 50 מיליארד דולר מהונו תוך יומיים, ממוצע של 1.2 מיליארד לשעה, כך דווח היום (רביעי) באתר 'בלומברג'.

ע"פ הדיווח, זה ההפסד הגדול ביותר שחווה אי פעם אדם מבחינה כלכלית ביומיים, והנפילה השנייה בגודלה ביום אחד.

למרות זאת, מאסק עדיין נחשב האדם העשיר בעולם, עם 83 מיליארד דולר יותר מג'ף בזוס, בעלי אמאזון. הונו כמעט והוכפל השנה, בזכות עלייתה המטאורית של חברת הרכבים החשמליים שלו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר