הלווית המלכה אליזבת

המתח בממלכה נמשך: הארי ומייגן נזרקו לפינה רחוקה מהמשפחה

לאחר שלא הוזמנו לאחד האירועים החשובים בהלווית המלכה, הזוג שפרש מחובותיו המלכותיים מצא את עצמו בפינה רחוקה משאר המשפחה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

לאחר שהיה נראה כי משפחת המלוכה מתאחדת בצל מותה של המלכה אליזבת, היום (שני) ארעה תקרית לא נעימה כשזוג הדוכסים שפרשו מחובותיהם המלכותיות, הארי ומייגן - מצאו את עצמם בטקס בפינה מרוחקת יחסית משאר המשפחה.

במהלך אחד מהטקסים שנערכו היום, אחיו של הנסיך הארי, ויורש העצר הנוכחי, הנסיך וויליאם, הושב בשורה הראשונה יחד עם שאר בני המשפחה ועם רעייתו קייט מידלטון.

הארי ומייגן, הזוג שעורר לא מעט דרמות בשנים האחרונות, בחר דווקא להתיישב בשורה השנייה ובפינה יחסית רחוקה משאר המשפחה כאמור.

גם אמש לא הוזמנו הארי ומייגן לאירוע בארמון בקינגהאם בו התקבלו מנהיגים מכל רחבי העולם - וגם היום, בשל החלטת הזוג לפרוש מהחובות המלכותיות, הארי מצא את עצמו בלי מדים צבאיים ועם חליפה בלבד, זאת למרות שהיה בן המלוכה ששירת את השירות הצבאי המשמעותי ביותר.

בעוד זמן קצר ובהשתתפות בני משפחה, ארונו של הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת, ייצא מקבר זמני וארונו יוצא לצד ארונה של המלכה - לקראת קבורה של הזוג המלכותי זו לצד זה.

מוקדם יותר הגיע ארונה של המלכה לטירת ווינדזדור כשפרחים על המכונית שנשארה את ארונה של המלכה, זאת למרות בקשות שלא לזרוק פרחים על ארונה.

בבריטניה אומרים כי ארון הקבורה של המלכה נבנה לפני יותר משלושה עשורים כחלק מתכנון של לווית המלכה, תכנית שקרתה רק כיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר