הפשיטה על הבית

חפרפרת בבית של טראמפ? • עו"ד: איוונקה דיווחה על אביה

חודשים אחרי הפשיטה על ביתו של טראמפ, טוען עורך דינו לשעבר כי יתכן שבתו וחתנו של הנשיא לשעבר הם שדיווחו והובילו לפשיטה (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ עם בתו וחתנו (צילום: shutterstock)

עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מייקל כהן, טען כי בתו היהודייה של טראמפ איוונקה ובעלה ג'ארד היו אלו שהעבירו את המידע שהוביל לפשיטה על אחוזתו של טראמפ לפני מספר חודשים.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בחודש אב האחרון טען טראמפ כי קבוצה גדולה של סוכני הבולשת הפדרלית פרצו לאחוזה שלו, הטילו עליה מצור, וערכו שם חיפוש - שכלל פריצה לכספת שלו.

ה-FBI לא הגיב על ההודעה על הפשיטה, אך טראמפ האשים את ארגון הביון ב"רדיפה פוליטית לקראת בחירות האמצע וניסיון להכשיל אותי לרוץ שוב לנשיאות ארצות הברית שייערכו בעוד כשנתיים".

הפשיטה אותרו מסמכים רבים, בהם מסמכים סודיים ביותר, שלפי החשד הוברחו בידי טראמפ בסיום כהונתו בבית הלבן במטרה לנסות ולמנוע חקירות נגדו.

כעת, כאמור, בראיון לרשת MSNBC, העריך עורך דינו לשעבר של טראמפ שחתנו ובתו של הנשיא הם שדיווחו לרשויות על המסמכים הסודיים שנמצאים באחוזה.

איוונקה טראמפ ובעלה לא היו נוכחים בשבוע שעבר בפלורידה, במקום שבו הכריז בחגיגיות טראמפ על התמודדותו בבחירות לנשיאות ארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר